  • 1. Data: 2003-02-21 12:51:07
    Temat: Re: kiedy musze zaczac sie rozliczac z ZUSem i US?
    Od: "Krzysio" <K...@s...net.pl>

    "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał:

    >w ZUS jednak moga fakture zakupy tez potraktowac jako rozpoczecie
    >dzialania w imieniu firmy.
    Giluniu, a na jakiej podstawie ZUS ma prawo oglądać moje faktury ?
    Po drugie jeśli zakup towaru nie jest rozpoczęciem...to co nim jest
    (definicję i konkretny artykuł ustawy podaj)
    --
    Krzysio

  • 2. Data: 2003-02-21 13:03:23
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysio" <K...@s...net.pl> napisał w wiadomości
    > a na jakiej podstawie ZUS ma prawo oglądać moje faktury ?

    nie ma, wiec gdy mija termin planowego rozpoczecia dzialalnosci
    a nie doszuka sie jakobys dokonal rejestracji w zus - wzywaja
    cie do wyjasnienia. a nie do okazania faktur.

    > Po drugie jeśli zakup towaru nie jest rozpoczęciem...to co nim jest
    > (definicję i konkretny artykuł ustawy podaj)

    drazysz temat "zerkajac" na wszystko w obu stron, tak naprawde
    w ostatecznosci nie opowiadajac sie po zadnej stronie.
    widocznie sie nudzisz, wiec z przyjemnoscia pozostawie Ci znalezienie
    definicji i konkretnych artykulow ustawy do samodzielnego odszukania.