  • 1. Data: 2003-02-21 14:30:05
    Temat: Re: kiedy musze zaczac sie rozliczac z ZUSem i US?
    Od: "Krzysio" <K...@s...net.pl>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał:

    > Plonk warning - za próbę przegrzania atmosfery na liscie :] :(
    Plonk za niestosowanie netykiety (cytowanie całych listów poprzednika)

    > Tylko czy ty chcesz wmówić, że w ustawie napisali że obowiązek
    Niczego nie chcę "wmówić" ani "wpisać". Ni wywołuj sztucznie nowego tematu.

    >dotyczy "posiadających zarejestrowaną działalność", czy może
    >do osób "prowadząch działalność" ?
    Jak chcesz prawnie prowadzić działalność bez rejestracji ?
    (pytanie retoryczne-nie oczekuję odpowiedzi).

    >zawieszenia się nie przewiduje a jedyną możliwością
    Koniecznie chcesz nowy temat (kto pytał o "zawieszanie")
    PLONK za to !

    > Zapodaj wyraźnie co i jak twoim zdaniem jest z uznaniem
    Poczytaj uważnie moje listy - tam znajdzisz odpowiedź.
    --
    Krzysio

  • 2. Data: 2003-02-21 22:26:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Feb 2003, Krzysio wrote:

> [...]
    >+ > Plonk warning - za próbę przegrzania atmosfery na liscie :] :(
    >+ Plonk za niestosowanie netykiety (cytowanie całych listów poprzednika)

    Przyjąłem, wskaż które miejsca powinienem był wyciąć nie
    wywołując wrażenia manipulacji. Ty chyba cytowania *całych*
    listów jeszcze nie widziałeś ;>

    >+ > Tylko czy ty chcesz wmówić, że w ustawie napisali że obowiązek
    >+ Niczego nie chcę "wmówić" ani "wpisać". Ni wywołuj sztucznie nowego tematu.

    Trudno - wyraźnie nie umiesz czytać. Być może moich postów,
    być może ustaw - nie mnie rozsądzać.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-02-22 09:20:07
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Krzysio" <K...@s...net.pl> wrote in message

> [...]
    tematu.

    > Jak chcesz prawnie prowadzić działalność bez rejestracji ?
    > (pytanie retoryczne-nie oczekuję odpowiedzi).

    Bo duren jestes. W poscie obok przytoczylem cytat z Kidyby, gdzie ekspresis
    verbis dopuszcza prowadzenie DG bez wpisu.

    Zreszta wlasnie ladujesz w KF: za chamstwo i glupote.