  • 1. Data: 2003-02-21 11:43:34
    Temat: Skladki na ZUS.
    Od: Dawid Szymański <d...@a...net>

    Witam,

    czy istnieje możliowść uzyskania z ZUSu informacji o aktualnym
    stanie "konta", na które powinny wpływać składki od mojego
    pracodowacy?

    Jeśli tak, to jak to załatwić? Jakieś druki?
    Czy obojętne do którego ZUSu się udam/napiszę? Czy muszę do ZUSu,
    z miejsca mojego zameldowania, czy siedziby firmy?

    Teoretycznie to moje pieniądze, więc chyba jest taka możliwość? :)

    --
    Dawid Szymański aka SQ6EMM
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity,

  • 2. Data: 2003-02-21 21:38:36
    Temat: Re: Skladki na ZUS.
    Od: Dawid Szymański <d...@a...net>

    In article <b365s2$m0m$1@nemesis.news.tpi.pl>, Asdax wrote:
    > Teoretycznie istnieje taka mozliwosc, praktycznie dokumentuj wszystkie
    > otrzymane od pracodawcy deklaracje z wplatami na ubezpieczenia spoleczne, bo
    > nie znasz dnia ani godziny kiedy moga sie przydac.

    Deklaracje? Masz na mysli RMUA? Tak jak napisales, to tylko
    deklaracje ile naliczono, a nie ile przelano do ZUSu.
    Jakis inny pomysl ?:)

  • 3. Data: 2003-02-21 21:40:39
    Od: "Asdax" <a...@p...NO_SPAM.fm>

    ____
    Teoretycznie istnieje taka mozliwosc, praktycznie dokumentuj wszystkie
    otrzymane od pracodawcy deklaracje z wplatami na ubezpieczenia spoleczne, bo
    nie znasz dnia ani godziny kiedy moga sie przydac.
    pzdr
    Asdax