  • 1. Data: 2002-04-03 08:14:04
    Temat: kasa mieszkaniowa
    Od: W...@t...pl (Lesniewski Wojciech)

    Czy wpłacając na kasę mieszkaniową można wystąpić o zaprzestanie płacenia
    zaliczek na podatek dochodowy ( od aktualnych wpłat ) ?. Przeczytałem , w
    gazecie , ze można , wystąpiłem o to do US , a tam mnie wyśmiali ( Dosłownie
    ) . Mam im przynieś Dziennik Ustaw z
    tymi przepisami . Czy Taka możliwość istnieje ?

  • 2. Data: 2002-04-03 08:37:14
    Temat: Re: kasa mieszkaniowa
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Lesniewski Wojciech <W...@t...pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych
    napisał:A1A7271286A7D111A653080036EAC00302F40F3B@is6
    05.biuro.telbank.pl...
> [...]
    Dosłownie
    > ) . Mam im przynieś Dziennik Ustaw z
    > tymi przepisami . Czy Taka możliwość istnieje ?

    1. Jak wystapiles? Na pismie czy ustnie?
    Jak na pismie to powinienes dostac jakas odpowiedz pisemna z uzasadnieniem.
    2. US nie ma obowiazku ustawowego, zeby wydac taka decyzje. Ale moze zrobic.
    Mam tylko watpliwosci czy moze to byc decyzja na podstawie wplat do KM.
    Dotychczas wydawali na podstawie wydatkow mieszkaniowych.
    3. Jezeli nawet chcialbys dostac decyzje o zaniechaniu (lub ograniczeniu) to
    raczej na kwoty juz konkretnie wplacone, a nie na te, ktore masz dopiero
    wplacic do KM.
    4. Zapytaj na pl.soc.prawo.podatki.

    Karol

  • 3. Data: 2002-04-04 12:29:48
    Od: "wojtus" <w...@s...pl>

    Ponieważ mineły już 3 miesiące bieżacego roku. dokonaleś już 3 wpłat na KM.
    Wiec mozesz na pewno wystąpic o zaprzestanie pobierania podatku do kwoty
    równej 30% wpłaconych pieniedzy, gdyż masz udokumentowne poniesienie
    wydatków objętych zwolnieniem. Jeśli wpłacisz ratę za kwiecięń masz już
    wpłaty za 4 miesiące.

    WG