    From: "Karol" <a...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kasa mieszkaniowa
    Date: Wed, 3 Apr 2002 10:37:14 +0200

    Użytkownik Lesniewski Wojciech <W...@t...pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych
    napisał:A1A7271286A7D111A653080036EAC00302F40F3B@is6
    05.biuro.telbank.pl...
    > Czy wpłacając na kasę mieszkaniową można wystąpić o zaprzestanie płacenia
    > zaliczek na podatek dochodowy ( od aktualnych wpłat ) ?. Przeczytałem ,
    > gazecie , ze można , wystąpiłem o to do US , a tam mnie wyśmiali
    Dosłownie
    > ) . Mam im przynieś Dziennik Ustaw z
    > tymi przepisami . Czy Taka możliwość istnieje ?

    1. Jak wystapiles? Na pismie czy ustnie?
    Jak na pismie to powinienes dostac jakas odpowiedz pisemna z uzasadnieniem.
    2. US nie ma obowiazku ustawowego, zeby wydac taka decyzje. Ale moze zrobic.
    Mam tylko watpliwosci czy moze to byc decyzja na podstawie wplat do KM.
    Dotychczas wydawali na podstawie wydatkow mieszkaniowych.
    3. Jezeli nawet chcialbys dostac decyzje o zaniechaniu (lub ograniczeniu) to
    raczej na kwoty juz konkretnie wplacone, a nie na te, ktore masz dopiero
    wplacic do KM.
    4. Zapytaj na pl.soc.prawo.podatki.

    Karol