  • 1. Data: 2002-04-03 08:28:19
    Temat: czy pracodawca może
    Od: "Shaman" <s...@k...net.pl>

    czy pracodawca może dotychczasową pracownicę swojego biura przesunąć na
    gorzej opłacane stanowisko (recepcjonistki) i przyjąć ja jej miejsce nową
    osobę nie podając jako powód "oszczednościo i redukcję zatrudnienia"
    (faktycznym powodem jest jak przypuszczam 15 letnia róznica wieku pomiędzy
    obydwiema paniami). Czy osoba, która wykonywała dobrze swoje obowiązki moze
    dochodzić swoich praw gdy zostanie tak potraktowana?

    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2002-04-03 08:32:40
    Temat: Re: czy pracodawca może
    Od: "Shaman" <s...@k...net.pl>

    popełniłem błąd logiczny redagując ten post. powinno być:
    > [..] i przyjąć ja jej miejsce nową
    > osobę podając jako powód "oszczednościo i redukcję zatrudnienia"

    PZDR
    Shaman

  • 3. Data: 2002-04-03 09:24:07
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Shaman" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > czy pracodawca może dotychczasową pracownicę swojego biura przesunąć na
    > gorzej opłacane stanowisko (recepcjonistki) i przyjąć ja jej miejsce nową

    Jeżeli jest to w drodze aneksu do umowy, to jak najbardziej (jeżeli obydwie
    strony go podpisały).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775