  • Data: 2003-02-27 00:06:55
    Temat: Re: kasa fiskalna?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Feb 2003, Joanna Bałuszek wrote:
    [...]
    >+ tak. pod warunkiem ze sa to faktury na USLUGI. Jeśli planujesz sprzedaż
    >+ TOWARU to musisz zainstalować kasę od razu.

    Wiesz co ??
    THX. Bo bym przeoczył... ! Rozp. z 22. grudnia 2002...
    Wygląda na to że masz rację :(

    Jak to było *w zeszłym roku* ??
    Bo mi się zdawało że dotyczyło *zarówno* towarów jak i usług,
    ale w rozp. z 20.XII.2001 wynika że też tylko usługi...

    Znaczy, źle czytałem ??

    Jak rozumieć § 2."Zwalnia się z obowišzku ewidencjonowania:".3:
    ++++
    do dnia 30 czerwca 2003 r. - czynnoœci objęte, do dnia 31 grudnia 2002 r.,
    zwolnieniem od ewidencjonowania nie wymienione w załšczniku nr 1 do
    niniejszego rozporzšdzenia.
    ----

    pzdr, Gotfryd