  • Data: 2003-02-28 20:21:54
    Temat: Re: kasa fiskalna?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 Feb 2003, pix wrote:
    [...]
    >+ Początkowe posty są jednak poza moim zasięgiem z jakiegoś dziwnego
    >+ powodu i może dlatego nie bardzo rozumiem dlaczego ten jeden grosz
    >+ miałby skutkować natychmiastową kasą.

    Poza zasięgiem są dlatego, że niżej podpisany posłał crosspost
    z *.prawo, tam zajrzyj. A jak to Joanna ujęła - *jakakolwiek*
    sprzedaż *towarów* miałaby skutkować natychmiastową kasą.
    Po zaskoczeniu :), im więcej czasu upływa tym (znowu) mniej
    jestem przekonany: inna rzecz, że najprościej mają ci co
    *byli* zwolnieni (§ 3.3), czyli w 1 roku wystarczy nic nie
    sprzedawać OF...

    Maddy, CEF, Karol,[...] - gdzieście, jak to jest: rzeczywiście podatnik
    początkujący musi *przed/po* sprzedani[em/u] śrubki za grosz nabyć kasę ?
    A podatnik który w zeszłym roku[1] *nie* sprzedawał OF - kasy
    mieć nie musi do 40kzł dla OF ?
    [1] - lub odpowiednio 2 lata wcześniej jeśli wtedy rozpoczął DG itd.

    pzdr, Gotfryd
    (który tu i ówdzie już rozpytywał jak to jest :))