  • 21. Data: 2003-09-24 11:38:53
    Temat: Re: kanary kontra moja babcia:)
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    > dostala pismo z SKM,które mowilo o tym iz zostaje ukarany kwota w
    > wysokosci - ok70 zl za jazde bez biletu na trasie gdansk -gdynia.
    > Było na nim moje imie i nazwisko ale pozostale dane były błedne-
    niezgadzał
    > sie adres z tym pod jakim w owym czasie mieszkalem , imiona rodziców , ani
    > podpis , niec sie nie zgadzalo . pisma przychodzily z SKM do babci- babcia
    > ich nie odbierala . Teraz przyszlo do niej pismo z sądu- kara wynosi
    225pln
    co to za pismo?

    burenezo

  • 22. Data: 2003-09-24 16:12:01
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    Niekoniecznie...na granicy coraz czesciej nei chce sie im wbijac
    pieczatek...Jezdzilem do Francji przez Czechy a wracalem przez Niemcy i
    mialem jedna pieczatke tylko w paszporcie z granicy Polsko czeskiej...Na
    innych nie wbijali i gdybysmy jechali w obie strony przez Niemcy nie mialbym
    zadnej...

  • 23. Data: 2003-09-24 17:07:50
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piwek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > innych nie wbijali i gdybysmy jechali w obie strony przez Niemcy nie mialbym

    W tym wypadku chodzi chyba o granice polsko-hamerykanska - tam na pewno
    wbijaja do paszportu cala mase stepelkow.

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 24. Data: 2003-09-24 18:45:06
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Nie może, bo sama by popełniła przestępstwo.

    A gdzie jest napisane, ze w danym postepowaniu nalezy przeprowadzic
    _wszystkie_mozliwe_ dowody? Wydaje mi się, ze mogą uznac, ze te dwa dowody o
    ktorych pisałem są w pełni wystarczające...Moze się mylę?

    pdr
    Olo

  • 25. Data: 2003-09-24 18:46:47
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > mialem jedna pieczatke tylko w paszporcie z granicy Polsko czeskiej...Na
    > innych nie wbijali i gdybysmy jechali w obie strony przez Niemcy nie

    Racja.
    Ja tak samo jechalem do Francji, z tym, ze mi przybili pieczatke na
    przejsciu Czesko-Niemieckim (Rozvadov?) - na Polsko-Czeskim im sie nie
    chcialo (jak zwykle - wielokrotnie jezdzilem do Cieszyna po alkohol a nie
    mam zadnej pieczeci), no a przejscie Niemiecko-Francuskie to taka typowa
    granica wewnatrzunijna - wystarczy zwolnic :-)

    pdr
    Olo

  • 26. Data: 2003-09-24 18:54:16
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > no tak ale skoro pierwsze wezwanie przychodzi po ponad roku, w dodatku
    listem
    > zwyklym a nie poleconym to chyba najpierw sie przedawnilo i w zasadzie sad
    > powinien wziac to pod uwage.

    Chyba nieuwaznie czytalem. Wydalo mi sie, ze wezwania przychodzily juz
    wczesniej, a to co przyszlo po roku to juz pismo z sadu o zasadzeniu na
    rzecz SKM kwoty takiej a takiej....

    > Mnie sie wydaje ze trzeba wziac kwitek i napisac
    > odwolanie.

    A to jest bezsprzeczne.

    pdr
    Olo

  • 27. Data: 2003-09-24 22:59:00
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "interia" <b...@i...pl> wrote in message

    > podpis , niec sie nie zgadzalo . pisma przychodzily z SKM do babci- babcia
    > ich nie odbierala . Teraz przyszlo do niej pismo z sądu- kara wynosi
    225pln
    Nie odbierając powinna jednocześnie prosić, żeby listonosz odnotował, że
    ktoś taki tam nie mieszka.
    Ale i tak babcia nie może odpowiadać ze swojego majątku za długi wnuczka.
    > W. wiem ile to problemow jest z udowadnianiem ze sie bylo gdzie indziej a
    > nie tam :)
    Masz chyba pieczątki w paszporcie w razie czego?
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 28. Data: 2003-09-25 18:06:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | A gdzie jest napisane, ze w danym postepowaniu nalezy przeprowadzic
    | _wszystkie_mozliwe_ dowody? Wydaje mi się, ze mogą uznac, ze te dwa dowody
    | ktorych pisałem są w pełni wystarczające...Moze się mylę?

    Oczywiście, ze się nie mylisz. Tylko uznanie za nieistotny dowodu z biegłego
    grafologa w sytuacji, gdy przestępstwo polega na podrobieniu mojego podpisu
    i oszustwie na szkodę przewoźnika to już przegięcie w drugą stronę. No,
    chyba, że prokuratura uzna, że podpis został sfałszowany na podstawie
    zeznania inicjującego ten wątek, ale to dość kontrowersyjne rozwiązanie.