  • 1. Data: 2003-09-23 14:48:42
    Temat: na jakiej wysokosci znak
    Od: "M" <m...@o...pl>

    pytanie moze banalne dla fachowcow. szukalam w prawie o ruchu drogowym ale
    odpowiedzi nie znalazlam. z czego wynika wysokosc znaku, kolor pionowej rurki,
    na jakiej jest umieszczony znak, na jakiej wysokosci tarcza znaku winna byc
    umieszczona od ziemi?
    pozdr
    marta

  • 2. Data: 2003-09-23 15:00:09
    Temat: Re: na jakiej wysokosci znak
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "M" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rurki,
    > na jakiej jest umieszczony znak, na jakiej wysokosci tarcza znaku winna

    W rozporządzeniu o znakach i sygnałach też nie znajdziesz a więc będzie w
    jakiś zarządzeniach generalnej dyrekcji dróg pewnie.
    Dla kierowcy nie ma to zadnego znaczenia chyba że udowodnisz że znak był
    niewidoczny dla kierowcy.
    Jeśli nie to musisz się do niego stosować choćby wisiał bez słupka na
    poduszce magnetycznej;))

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-09-23 17:31:00
    Od: "M" <m...@o...pl>

> [...]
    > jakiś zarządzeniach generalnej dyrekcji dróg pewnie.
    > Dla kierowcy nie ma to zadnego znaczenia chyba że udowodnisz że znak był

    wiesz, moze dla kierowcy nie ma zadnego znaczenia. ma natomiast dla pieszych, w
    przypadku, gdy znak stoi na chodniku. nie wszyscy bowiem piesi widza znaki.zeby
    byc zrozumiana. sa osoby, ktore maja powazne problemy ze wzrokiem, i uderzenie
    glowa w tarcze znaku do przyjemnych nie nalezy. stad tez moje pytanie. jesli
    ktos wie, bede wdzieczna.
    pozdr
    marta