  • 1. Data: 2003-09-23 15:11:57
    Temat: kanary kontra moja babcia:)
    Od: "interia" <b...@i...pl>

    Witam szanownych grupowiczów.
    Mam problem z SKM Gdynia i sądem.
    Mam 20 lat , zgubilem moja legitymacje szkolna w 2000 roku. Był na niej
    adres mojej babci - tam wtedy bylem zameldowany. W grudniu 2000
    przeprowadzilem sie do nowego domu -wymeldowalem sie od babci zameldowalem z
    rodzicami.W 2002 wyjechalem na rok do Stanów . Pare miesiecy po moim
    powrocie babcia
    dostala pismo z SKM,które mowilo o tym iz zostaje ukarany kwota w
    wysokosci - ok70 zl za jazde bez biletu na trasie gdansk -gdynia.
    Było na nim moje imie i nazwisko ale pozostale dane były błedne- niezgadzał
    sie adres z tym pod jakim w owym czasie mieszkalem , imiona rodziców , ani
    podpis , niec sie nie zgadzalo . pisma przychodzily z SKM do babci- babcia
    ich nie odbierala . Teraz przyszlo do niej pismo z sądu- kara wynosi 225pln
    .
    Jest tam adnotacja ze jesli nie zaplace to czeka mnie komornik .
    Moje pytanie brzmi czy jest sie czego obawiac? zaplacic dla swietego
    spokoju ? Przecież mnie w tym pociagu nie bylo a z audycji radiowych Janusza
    W. wiem ile to problemow jest z udowadnianiem ze sie bylo gdzie indziej a
    nie tam :)
    Dzieki za rady
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-23 15:37:47
    Temat: Re: kanary kontra moja babcia:)
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    Janusza
    > W. wiem ile to problemow jest z udowadnianiem ze sie bylo gdzie indziej a

    A zglosiles w szkole zaginiecie legitymacji i wydali Ci duplikat? Moze sie
    przydac pisemne zgloszenie zaginiecia w dniu takim a takim. W polaczeniu z
    ekspertyza grafologiczna podpisu na mandacie sprawa jest raczej wygrana....

    pdr
    Olo

  • 3. Data: 2003-09-23 16:46:12
    Od: "Karol" <K...@w...pl>

> [...]
    > przydac pisemne zgloszenie zaginiecia w dniu takim a takim. W polaczeniu z
    > ekspertyza grafologiczna podpisu na mandacie sprawa jest raczej

    za grafologa sie duzo placi.

  • 4. Data: 2003-09-23 17:03:59
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "interia" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam szanownych grupowiczów.
    > Mam problem z SKM Gdynia i sądem.
    [...]
    > spokoju ? Przecież mnie w tym pociagu nie bylo a z audycji radiowych
    Janusza
    > W. wiem ile to problemow jest z udowadnianiem ze sie bylo gdzie indziej a
    > nie tam :)

    Piszesz, ze byles w tym czasie w stanach. to powinno byc przeciez odnotowane
    w paszporcie...

    Pozdro

    Maseł

  • 5. Data: 2003-09-23 17:21:25
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > za grafologa sie duzo placi.

    Cóż - takie mamy widać czasy. Nic za darmo :-)

    pdr
    Olo

  • 6. Data: 2003-09-23 18:14:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Powiadomić prokuraturę, że ktoś sfałszował Twój podpis. Sam nakaz zapłaty
    jest nieprawomocny, albowiem wydano go na nieistniejącą osobę, a więc nie
    może być podstawą do egzekucji z majątku babci.

  • 7. Data: 2003-09-23 18:47:34
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Powiadomić prokuraturę, że ktoś sfałszował Twój podpis.

    Taaaa bardzo zabawne...a jak ustala personalia tej osoby?

    pdr
    Olo

  • 8. Data: 2003-09-23 18:56:28
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-09-23 20:47, Olo Kwasniak napisał(a):

    >Taaaa bardzo zabawne...a jak ustala personalia tej osoby?

    To już sprawa policji.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl 1914-1918

    "Like a madman laughing at the rain"

  • 9. Data: 2003-09-23 18:59:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jak powiadomisz prokuraturę, to nie zapłacisz za grafologa.

  • 10. Data: 2003-09-23 20:10:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Taaaa bardzo zabawne...a jak ustala personalia tej osoby?

    Pewnie nie ustalą. Ale ustalą na podstawie badań grafologicznych, że to nie
    inicjator tego wątku, tylko jakaś inna osoba. A przecież inicjatorowi chodzi
    o to, by się od niego od... .