  • 1. Data: 2003-09-23 16:06:43
    Temat: Postanowienie umowy
    Od: "kol" <c...@w...pl>

    Witam serdecznie

    Mam pytanie - czy zgodne z prawem jest takie postanowienie umowy: "W
    przypadku zwłoki w płatności powyżej 5 dni Kupujący zyskuje prawo do
    odstąpienia od umowy a przedmiot umowy zostanie zwrócony Sprzedającemu. W
    tym przypadku Sprzedający otrzyma kwotę w wysokości 20 % ceny umowy tytułem
    zwrotu poniesionych kosztów".
    Dziękuje za odpowiedzi i ewentualne sugestie.
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2003-09-23 17:38:34
    Temat: Re: Postanowienie umowy
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-09-23 18:06, kol napisał(a):

> [...]
    >tym przypadku Sprzedający otrzyma kwotę w wysokości 20 % ceny umowy tytułem

    Moim zdaniem, jest. Ja bym jednak zamiast Kupujący wstawił Sprzedający,
    bo to on odstępuje wówczas od umowy.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl 1914-1918