  • 1. Data: 2003-09-23 14:44:34
    Temat: Płacili grosze i jeszcze zabrali...
    Od: "Hubert" <r...@b...onet.pl>

    Witam!
    Sprawa ma się następująco:
    Od 1do31 sierpnia, pracowałem na umowę zlecenie
    w firmie WORKER która zatrudnia ludzi do czasowej pracy
    w hipermarketach. 29 lipca przeszedłem krótkie szkolenie
    BHP i "zwiedziłem" Makro Cash&Carry w Krakowie.
    1 zacząłem regularną prace. W sumie przepracowałem
    21 dni po 8 godzin. Do tej pory wydawało się wszystko OK.
    Gdy wypłata przyszła na konto, stwierdziłem że
    brakuje pieniędzy za 2 dni pracy. Tak więc zadzwoniłem
    do przedstawiciela WORKERA, i poinformowałem
    o całej sprawie, on na to odpowiedział mi, iż to normalne,
    ponieważ pierwsze 2 dni pracuje się za darmo.
    Zdziwiony zacząłem jeszcze raz czytać umowę jaką
    podpisałem z WORKEREM, ale nie znalazłem tam żadnej
    wzmianki o jakimś okresie próbnym, lub czymś podobnym.
    Więc zadzwoniłem jeszcze raz, i powiedziałem że nie ma nic
    takiego w umowie którą podpisałem, przedstawiciel na to
    odpowiedział, że owszem nie ma w tej umowie nic takiego,
    a te brakujące 2 dni wynikają z umowy jaką firma WORKER
    ma z MAKRO, w której jest napisane że przez pierwsze 2 dni
    pracownicy WORKERA robią za free w ramach szkolenia.
    Czy ktoś może mi powiedzieć czy takie tłumaczenie się
    przedstawiciela ma jakieś prawne uzasadnienie?
    Przecież ja pracowałem dla WORKERA a nie MAKRO.
    A o tych 2 dniach dowiedziałem się dopiero po wypłacie. :(

    Pozdrawiam
    Hubert

  • 2. Data: 2003-09-23 15:50:17
    Temat: Re: Płacili grosze i jeszcze zabrali...
    Od: "mer" <m...@o...pl>

    > Przecież ja pracowałem dla WORKERA a nie MAKRO.
    > A o tych 2 dniach dowiedziałem się dopiero po wypłacie. :(

    Oczywiście, że głupie tłumaczenie. Każ zapłacić Workerowi, albo zrobisz tak jak się
    robi, czyli Sąd
    Pracy.

    mer

  • 3. Data: 2003-09-24 06:23:52
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Przecież ja pracowałem dla WORKERA a nie MAKRO.
    > A o tych 2 dniach dowiedziałem się dopiero po wypłacie. :(

    Ciebie nie obchodzi jaka umowa jest miedzy firmami. Maja zaplacic ci wg
    umowy i tyle. Jak nie to do sadu z nimi ....

  • 4. Data: 2003-09-24 15:19:23
    Od: "Pinki" <p...@o...pl>

> [...]
    > Przecież ja pracowałem dla WORKERA a nie MAKRO.
    > A o tych 2 dniach dowiedziałem się dopiero po wypłacie. :(

    Bo to je..i zlodzieje, kiedys tez mnie chcieli wyrolowac, ale z 1 dniem.
    Pozdrawiam.

    --
    ***Pinki***