  • Data: 2004-04-23 00:19:48
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk> szukaj wiadomości tego autora

    news:c68uae$gtr$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy w Poznaniu jest zakaz łączenia biletów okresowych i jednorazowych?

    Tak, nie możesz nawet odbić dwóch ulgowych i jechać na nich jako na
    normalnym. Dziwnie, ale tak jest.

    > Ale w trakcie kontroli nie mogłeś wykazać się tym prawem - oświadczyć
    > "jestem studentem" może kazdy.

    Nie mogłem, ale dlatego, że TEN SAM KANAR DZIEŃ WCZEŚNIEJ BEZPRAWNIE
    POZBAWIŁ MNIE LEGITYMACJI i na pewno mnie pamiętał, bo się wtedy z nim ostro
    starłem, nawet bardzo ostro. Więc wina leży co najwyżej po jego stronie.

    > pdr
    > Olo

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL