  • Data: 2004-04-20 15:27:10
    Temat: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich grupowiczow

    Sprawa wyglada tak. Wsiadlem z kolega do tramwaju we Wroclawiu. Kumpel
    siadl a wolym siedzeiu i trzymal moj plecak na kolaach i zaczalem
    wyciagac dokumenty z plecaka. Wyciagalem ilet i go skasowalem i
    podchodzi do mie koels i mowi ze z kotroli iletow. wiec mu podalem ilet
    i kumpel tez. Poprosil o legitymacje i tez ja dostal. Oddal kumplowi [o
    mial dekadowke] a mi powiedzial ze ie odda o go skasowalem po ogloszeniu
    kotroli. Wiec zaczalem sie klocic i powiedzialem ze chce wysiasc o to
    moj przystaek a kumpel zostal w tramawaju. Koles zaczalm mnie spisywac
    wiec sie pytam na jakiej podstawie i ze nie podpisze. Spisal mnie i
    oddal legitke wiec kazalem mu podac adres gdzie moge zlozyc zazalenie i
    ze chce zobaczyc jego legitymacje a on sie ponownie zpaytal czy nie
    podpisze to powiedzialem ze nie i tyle. Wiec oddal mi legitke i poszedl
    z 2 innymi kanarami.

    PS: wszyscy trzej potwierdzali ze skasowalem po ogloszeniu kontroli mimo
    ze jeden sprawdzal z przodu drugi z konca a ja stalem z 3 na srodku. Aha
    i skasowanego iletu mi nie oddali bo stwierdzili ze go nie mialem

    Wiec mam pytanko gdzie we Wroclawiu i w jakiej formie mam zglosic
    zazalenie na nich ??

    Dziekuje za szyka odpowiedz.

    PS2: w sumie pierwszy raz spisywal mnie kanar wiec nie wiem czy dobrze
    zrobilem