  • Data: 2004-04-21 16:00:14
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego dnia Olo Kwasniak napisał/a:

    > btw. A nie było przypadkiem tak ze po prostu mu ja pozostawiłeś w
    > trakcie kontroli i sobie poszedłeś?

    Oczywiście, każdy przecież w takiej sytuacji machnie ręką i zostawi kanarowi
    swoje dokumenty. Może od razu z całym portfelem, co?

    > Smiech na sali powiadasz? A moze to byl np. bilet roczny ulgowy, hę?
    > Wyobraz sobie ze przejazd na podstawie biletu ulgowego moze sie
    > odbywac tylko i wylacznie za okazaniem waznego dokumentu
    > uprawniajacego do ulgi.

    ...który tenże kanar mu dzień wcześniej zabrał.

    > Hehehehehe nie rozbawiaj mnie i zapoznaj sie z pewnymi przepisami. W
    > takiej sytuacji nie dość ze ma prawo Cię zatrzymać to jeszcze
    > wyklepać Ci miskę tak, bys do konca zycia seplenił.

    Naprawdę? Kanar ma prawo pobić pasażera, który chce wysiąść?

    > I każdy jeden sąd
    > skaże Ciebie, a jemu przyzna odszkodowanie.

    Zrób tak! Bardzo chciałbym zobaczyć, jak sąd przyznaje Ci odszkodowanie za
    pobicie wysiadającego pasażera!

    > Wykroczenie to popełniasz nawet mówiąc "kurwa" w tramwaju...

    Czy to samo dotyczy powiedzenia "pałuj się" na grupie dyskusyjnej, czyli w
    miejscu publicznym, podobnie jak tramwaj?

    --
    Addy 2.1 - http://addy.home.pl (13.04.2004)
    "So love is hard and love is tough,