  • Data: 2004-04-21 17:53:18
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk> szukaj wiadomości tego autora

    news:c66bls$1nf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > > A co to za instancja wyższa MPK?
    >
    > Wyzsza - po prostu.

    Wyższa to może być sąd, albo policja. Sam napisałeś, że dokument należy w
    takm przyadku przekazać na komende, czego nie uczynił, więc to był zwykły
    zabór mienia. Bo co wziął sobie po to żebym musiał przyjechać specjalnie do
    MPK. A może był gejem i mu się spodobałem i liczył na to, że mnie spotka co
    ??

    > Ci
    >
    > Nie wąchaj tyle chemikaliów...

    No tak niestety było, a może ty coś wciągasz??

    > kradzież
    >
    > Nie - zatrzymanie dokumentu budzacego
    > podejrzenie, ze jest sfalszowany.

    Ale poczytaj dalej co należy zrobić z takim dokumentem - PRZEKAZAĆ GO NA
    KOMISARIAT POLICJI. Więc nie lej wody.

    > (oszczedzaj na pytajnikach - lasy giną....)

    Nie bój żaby o lasy ;-)

    > Parę postów wcześniej napisałem co należalo w tej sprawie zrobic.

    Bzdura.

    > Ojjj oszczerstwo moze drogo kosztowac...

    Tak samo jak nazwanie mnie złodziejem!!!

    > Raz jeszcze - wyjasnij mi skad ta liczba

    Proszę - Bo już raz zapłaciłem i wg Ciebie musiałbm jeszcze raz zapłacić -
    czyli
    100%+100%=200% sama matma z pierwszej klasy. Teraz rozumiesz???

    > pdr
    > Olo

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL