  • Data: 2003-05-26 20:05:43
    Temat: Re: jeszcze o 0-700...
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2003-05-26 20:44, scream napisał:
    > chwila, chwila.. ja sie czepilem dialera, który SAM (=samoistnie) dzwoni
    > na 0700 i Ty miales mi taki dialer pokazać - wiele razy o takich pisałeś

    Nie. Ja nigdy tak nie mówiłem. Mówiłem za to, że jego budowa jest taka
    by ludzi OSZUKAĆ, by wykorzystać ich nieuwagę, nieostrożność itd.
    Art. 286 i nic tu nie wypajacujesz.

    > przedstaw więc dowód na to, że mówisz prawde
    > wystarczy jeden link do takiego dialera i przyznam Ci publicznie racje

    Już Ci powiedziałem - KAŻDY z dialerów sam dzwoni.
    Użytkownik nie wybiera żadnych cyferek z numerem złodziejskiego telefonu.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza