  • Data: 2003-05-27 08:51:40
    Temat: Re: jeszcze o 0-700...
    Od: "Daniel Lisowski" <d...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bau6fe$bgv$1@news.onet.pl...

    > Ale gdzie jest akcja - wybierz mi płatny numer telefonu ?
    No napisalem jaka "akcja" - ZAWSZE jest potrzebne jakies potwierdzenie -
    zainstalowania, czy cos - i wlasnie to potwierdzenie jest "akcja"
    uzytkownika.

    > Śmiem wątpić czy na sali jest ktokolwiek kto nigdy odruchowo lub
    > przypadkiem nie "przyklepał" zapytania.
    > Szczególnie w scenerii kilku wyskakujących okienek o to łatwo.

    No widzisz - np. JA jestem tym, kto NIGDY nie "przyklepuje" odruchowo -
    poniewaz WIEM czym sie TO moze skonczyc. Taka jest prawda - i jak
    dotychczas - pomimo czasami czestych wizyt na stronie np. cracks.am NIC mi
    sie NIGDY nie zainstalowalo. (odpukujac oczywiscie ;)

    > To ludzie mają mieć problemy? A nie Ci co ich oszukują?
    > Ciekawe podejście. Czyli jak w Chinach w restauracji podadzą Ci cyjanek
    > czy inną truciznę bo sobie go zamówiłeś - w końcu trza umieć czytać
    > i znać języki - to wsio będzie OK ?

    No przeciez NAPISALEM - ze MAJA niestety, a nie ze POWINNI miec. Moje
    podejscie jest takie, ze powinno sie scigac na maksa tych, ktorzy
    tworza/wykorzystuja dialery w taki sposob jak teraz sie to robi, ae
    uzytkownicy POWINNI byc "edukowani" zeby wlasnie nie "przyklepywali"
    wszystkiego co im na ekran wyskoczy. Bo NAPRAWDE nie ma programuu ktory BEZ
    pytania (chocby jednego, malutkiego, ale ZAWSZE) zainstaluje i uruchomi sie
    SAM.

    > Bingo! I WSZYSTKO na temat! Art. 286 jak na dłoni.

    Mysle ze sie rozumiemy - jesli nie to juz trudno.
    Jak dla mnie EOT ;)

    --
    ..::Pozdrawiam::..
    ..::Daniel Lisowski -->> http://danlis.com::.. USUN ".NOSPAM" i "POCZTA." z