  • Data: 2003-05-26 23:03:37
    Temat: Re: jeszcze o 0-700...
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2003-05-27 00:16, Daniel Lisowski napisał:
    > Akcji polegajacej na "kliknieciu" w np. "ok", "zainstaluj", albo cokolwiek

    Ale gdzie jest akcja - wybierz mi płatny numer telefonu ?

    > Przeciez jak "cos" sie zaczyna sciagac, wyskakuje komunikat zeby
    > "zaakceptowac" - nic sie "samo" nie zainstaluje (dialer). IMHO.

    Śmiem wątpić czy na sali jest ktokolwiek kto nigdy odruchowo lub
    przypadkiem nie "przyklepał" zapytania.
    Szczególnie w scenerii kilku wyskakujących okienek o to łatwo.

    > Podaj wiec link do dialera ktorego sciagniecia nie trzeba potwierdzac, ktory
    > sie SAM zainstaluje i PRZELACZY na 0700. Jesli ludzie nie umieja czytac/nie
    > znaja jezykow - to maja problem niestety.

    To ludzie mają mieć problemy? A nie Ci co ich oszukują?
    Ciekawe podejście. Czyli jak w Chinach w restauracji podadzą Ci cyjanek
    czy inną truciznę bo sobie go zamówiłeś - w końcu trza umieć czytać
    i znać języki - to wsio będzie OK ?

    > I zebysmy sie zrozumieli - nie bronie dialerow - bo to chamowa w czystej
    > formie na wyludzanie kasy - ale ludzie tez nie sa bez winy - trzeba uwazac

    Bingo! I WSZYSTKO na temat! Art. 286 jak na dłoni.

    pozdrawiam
    Arek