  • Data: 2003-05-27 05:59:37
    Temat: Re: jeszcze o 0-700...
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ale JAKIEJ akcji użytkownika? O to się robija cała sprawa.
    > No bo chyba nie powiesz, że ta cała masa ludzi, która czuje się oszukana,
    > świadomie łączyła się za kilka tysięcy w miesiącu zamiast iść do burdelu
    > i sobie na żywo pooglądać lub pomacać?

    "...(potrzebne jest minimum klikniecie "polacz")a to, ze zmienia numer
    na inny i w jaki sposob, to juz zupelnie inna historia..."

    to zdaje sie moje slowa i chyba z nich wynika "jaka akcja" jest konieczna do
    polaczenia
    z kolei chyba Ty mi nie powiesz, ze komputer z zainstalowanym dialerem sam
    decyduje kiedy sie polaczyc?
    to, ze dialer zmienia numer dostepowy chyba nie wymaga komentarza, ale zeby sie
    polaczyc (z byle jakim numerem) uzytkownik musi wykonac kilka
    czynnosci...oczywiscie moze nie byc swiadom tego, ze numer dostepowy zostal
    perfidnie podmieniony, stad - jak to ujales - cala masa ludzi z kwitami na duze
    sumy w reku

    pozdrawiam
    d.