  • 1. Data: 2005-04-04 15:35:31
    Temat: jazda bez biletu
    Od: "kaowuael" <k...@o...pl>

    wiem ze ten temat jest obgadany, ale nie w tej formie

    rzecz jest taka jechałem 30 marca i zapomniałem biletu, mam miesięczny.
    Chciałem lecieć do chaty i przynieść, ale kanar wypisał mi kare, i
    powiedział, że jak zgłosze się z biletem to mi ją wykasują, to podpisałem.
    No to ja pomykam do nich, a oni twierdzą, że nie ma takiej możliwości. Kara
    nie jest wysoki, moge ją zapłacić, ale sie zastanawiam. Nie zapłacę,
    skierują sprawę do sądu i pytanie jest tego typu:
    1czy jak udowodnie w sądzie, ze miałem ważny bilet, ale nie przysobie
    skasują sprawę ?
    Zapłace wyde na minucha bo bilet kupiłem, czyli za przejazd zapłaciłem.

    pozdro

  • 2. Data: 2005-04-04 16:33:25
    Temat: Re: jazda bez biletu
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *kaowuael* [ k...@o...pl ] napisał(a):

> [...]
    > skasują sprawę ?
    > Zapłace wyde na minucha bo bilet kupiłem, czyli za przejazd zapłaciłem.

    u mnie w miescie (koszalin) jest tak ze jesli masz miesieczny a cie kanary
    zlapia na braku biletu to masz podajrze 3 dni na zgloszenie sie do placowki
    mzk by pokazac miesieczny - wowczas zaplacisz jedynie za przejazd na
    jednorazowym bilecie

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)gazeta(kropka)pl
    Uwaga! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13.

  • 3. Data: 2005-04-04 21:30:08
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kaowuael wrote:
> [...]
    > skasują sprawę ?
    > Zapłace wyde na minucha bo bilet kupiłem, czyli za przejazd zapłaciłem.

    poczytaj regulamin przewoźnika,
    może jest napisane, ze bilet miesieczny imienny mozna donieść do iluś
    tam dni.
    Jak nie, to pisz do szefostwa mzk z prośbą o anulowanie kary.
    Czasami przechodzi.

  • 4. Data: 2005-04-04 22:21:07
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    w W-wie można pokazać im bilet po wypisaniu kary i wtedy należy wpłacić
    tylko jakąś opłatę manipulacyjną

    kiedyś zapomniałem biletu i właśnie złapali mnie kanarzy, to mówie im że po
    imprezie jestes i zapomniałem dokumentów, niech mi wypiszą co trzeba a
    doniose następnego dnia bilet i kara zostanie anulowana
    po kilku minutach uwierzyli i zaproponowali chociaż drobną sumkę na pifko,
    powiedziałem że nie ma mowy i poszedłem sobie
    parę minut później okazało się ze bilet gdzies się zawieruszył w kurtce ;)

    Pozdrawiam :)

  • 5. Data: 2005-04-05 13:38:59
    Od: "kaowuael" <k...@o...pl>

    nowy wątek:

    w firmie ściagającej długi powiedzieli ze nie mogą cofnąć, podali za
    podstawę uchwałę rady miasta ...
    z komunikaji miejskiej otrzymałem maila ze w ciągu 7 dni moge pokazać bilet
    i wtedy to cofną...
    zapłaciłem karę , czy moge odzyskać te pieniądze? w ogóle to do kogo się
    zwrócić w tej sprawie?

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-04-05 16:28:25
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kaowuael wrote:
> [...]
    > i wtedy to cofną...
    > zapłaciłem karę , czy moge odzyskać te pieniądze? w ogóle to do kogo się

    ja zapłaciłeś to po rybkach.
    teraz już nic nie możesz.

  • 7. Data: 2005-04-05 16:35:36
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    witek napisał(a):
    > ja zapłaciłeś to po rybkach.
    > teraz już nic nie możesz.

    dlaczego nie?

    KG

  • 8. Data: 2005-04-05 16:36:59
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    kaowuael napisał(a):
> [...]
    > i wtedy to cofną...
    > zapłaciłem karę , czy moge odzyskać te pieniądze? w ogóle to do kogo się

    do przewoźnika
    możesz też skorzystać z pomocy miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów

    KG

  • 9. Data: 2005-04-05 19:52:06
    Od: "kaowuael" <k...@o...pl>

    > do przewoźnika
    > możesz też skorzystać z pomocy miejskiego/powiatowego rzecznika
    > konsumentów

    thx.. postaram sie coś zadziałać.. (napisze jak mi poszło)
    pozdro..