  • 1. Data: 2003-04-25 06:39:53
    Temat: jakie dokumenty sa przechowywane w szkole?
    Od: "T@lizMan" <p...@o...pl>

    Witam,

    Mam kilka pytan odnosnie akt osobowych jakie sa przechowywane w szkole
    1. Jakie sa w/w dokument(oprocz swiadectwa) przechowywane w szkole
    podstawowej?
    2. Przez ile lat szkola takie dokumenty musi trzymac?
    3. Kto oprocz bylego ucznia ma do nich wglad(konkretnie czy malzonek ma do
    nich wglad)?

    Sprawa dotyczy rozwodu przyjaciolku, dowiedziala sie ostatnio ze maz sie
    leczyl w czasie szkoly na "glowe". Teraz po wyrzuceniu go z domu za znecanie
    sie na nia, chce wyciagnoc jakies dodatkowe dowody do sprawy rozwodowej, bo
    boi sie ze nie bedzie to sprawa do zalatwienia, powiedzmy kulturalnie(za
    porozumieniem stron).

    pozdrawiam i dziekuja za ewentualne odpowiedzi,
    pawel

  • 2. Data: 2003-04-25 06:58:06
    Temat: Re: jakie dokumenty sa przechowywane w szkole?
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "T@lizMan" <p...@o...pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Mam kilka pytan odnosnie akt osobowych jakie sa przechowywane w szkole
    > 1. Jakie sa w/w dokument(oprocz swiadectwa) przechowywane w szkole
    > podstawowej?

    Świadectwo nie jest przechowywane w szkole.
    Przechowywany jest arkusz ocen. Nic po za ocenami tam nie ma.

    > 2. Przez ile lat szkola takie dokumenty musi trzymac?

    50

    > 3. Kto oprocz bylego ucznia ma do nich wglad(konkretnie czy malzonek ma do
    > nich wglad)?
    Teoretycznie nikt.

> [...]
    bo
    > boi sie ze nie bedzie to sprawa do zalatwienia, powiedzmy kulturalnie(za

    W szkole na pewno nic na ten temat nie znajdziesz.
    Pytaj o adres pielegniarki, która w tym czasie w szkole pracowała.
    Kartotekę z przychodni lekarskiej.
    Wypis ze szpitala.
    Ale ty tego do ręki nie dostaniesz.

  • 3. Data: 2003-04-25 07:07:57
    Od: "T@lizMan" <p...@o...pl>

    Dziekuje za szybka odpowiedz,

    > W szkole na pewno nic na ten temat nie znajdziesz.
    > Pytaj o adres pielegniarki, która w tym czasie w szkole pracowała.
> [...]

    wiem ze ja niedostane, ale czy ta dziewczyna to jakos moze dostac? czy
    potrzebne bedzie ewentulanie jakies "oswiadczenie" z instytucji(sad,
    policja)? czy moze sie starac o takie(wzywala juz policje jak sie jej maz
    "awanturowal"- moze bedzie prosciej)?

    pawel

  • 4. Data: 2003-04-25 09:17:34
    Od: "Agnika" <a...@N...shnet.pl>

  • 5. Data: 2003-04-25 12:05:12
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2003-04-25 08:58, KK wrote :

    > 50

    > Teoretycznie nikt.

    To - przepraszam, ze pytam - po co to trzymac?

    --
    Szwejk
    "Like a madman laughing in the rain"

  • 6. Data: 2003-04-25 15:47:55
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Wojciech Szweicer" <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > To - przepraszam, ze pytam - po co to trzymac?

    Po to, zeby sporzadzic odpis swiadectwa jezeli zainteresowany wlasciciel
    tegoz sie zglosi, bo np. zgubil.
    Dostepu do arkusza ocen nie bedzie.