  • 1. Data: 2008-05-18 16:12:57
    Temat: jaki to sad
    Od: "new_wave" <n...@o...kaa>

    Jak nazwac sad ktory sadzi w tajemnicy bez prawa do obrony dla skazanego.
    Niby wszyscy nazywaja taki sad sadem kapturowym ale to chyba zle ujecie
    sprawy.

  • 2. Data: 2008-05-18 18:01:14
    Temat: Re: jaki to sad
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: "new_wave" <n...@o...kaa>

    > Jak nazwac sad ktory sadzi w tajemnicy bez prawa do obrony dla
    > skazanego. Niby wszyscy nazywaja taki sad sadem kapturowym ale to
    > chyba zle ujecie sprawy.

    Ktoś dostał nakaz zapłaty i nie wyrobił się ze skargą. :P

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 3. Data: 2008-05-18 18:14:58
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 18 May 2008 18:12:57 +0200, new_wave wrote:

    > Jak nazwac sad ktory sadzi w tajemnicy bez prawa do obrony dla skazanego.
    > Niby wszyscy nazywaja taki sad sadem kapturowym ale to chyba zle ujecie
    > sprawy.

    Polski sąd.

    ;)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2008-05-19 08:26:16
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Jak nazwac sad ktory sadzi w tajemnicy bez prawa do obrony dla skazanego.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Sad

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 5. Data: 2008-05-19 11:26:28
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    new_wave pisze:
    > Jak nazwac sad ktory sadzi w tajemnicy bez prawa do obrony dla skazanego.
    > Niby wszyscy nazywaja taki sad sadem kapturowym ale to chyba zle ujecie
    > sprawy.

    Sąd inkwizycyjny za czasów Tomasa de Torquemady. Skądinąd jego
    szlachetne metody stosowane są jeszcze skrycie tu i ówdzie.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 6. Data: 2008-05-19 16:32:27
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Np.kolejna ofiara gównianych "euroskrzynek" ;-))

    BTW własnie oglądałem euroskrzynki w blokach [komunalnych] w Wiedniu - dostać siedo
    nich podobnie trudno, jak do
    mieszkaniaa, zamykane na zamek z kluczykiem rodzaju yale/yeti, łapy nie włozysz,
    wewnatrz elastyczny długi "grzebień"
    utrudniający wyciagniecie nawet narzędziem, a i oczywiście ZA_DOMOFONAMI, a nie przed
    jak wciskają ciemnotę zarządy w
    PRL-bis.
    JaC

    -----