  • 1. Data: 2008-05-18 10:48:05
    Temat: Prawo autorskie: Testy na Prawo jazdy
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    znalazłem tutaj:

    http://www.prawko.com.pl/content/view/55/40/

    pozycję:

    * Baza pytań obowiązujących aktualnie na egzaminie teoretycznym, opracowana
    przez Ministerstwo Infrastruktury. (Obowiązująca w 2008)

    i mam pytania:

    a) gdzie to można zleźć nie na prywatnej stronie, ale jako obowiązującą
    informację MI?

    b) czy takie testy, a dokładniej mówiąc ilustracje i szkice, są objęte PA?
    Bo generalnie występują w różnych publikacjach i chciałbym również je
    wykorzystać w swoich materiałach.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 2. Data: 2008-05-18 23:43:20
    Temat: Re: Prawo autorskie: Testy na Prawo jazdy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 18.05.2008 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
> [...]
    > przez Ministerstwo Infrastruktury. (Obowiązująca w 2008)
    > a) gdzie to można zleźć nie na prywatnej stronie, ale jako obowiązującą

    A próbowałeś na stronach MI? :)

    > b) czy takie testy, a dokładniej mówiąc ilustracje i szkice, są objęte PA?
    > Bo generalnie występują w różnych publikacjach i chciałbym również je
    > wykorzystać w swoich materiałach.

    MZ nie (art.4 u.2).

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2008-05-19 08:31:14
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 19 maj 2008 01:43
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <o...@z...router>):

    > A próbowałeś na stronach MI? :)

    Tak, ale nie znalazłem.

    > MZ nie (art.4 u.2).

    No tak podejrzewałem, tylko nie umiem znaleźć miejsca pierwotnej
    publikacji :(

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 4. Data: 2008-05-19 09:03:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 19.05.2008 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 19 maj 2008 01:43
    > Tak, ale nie znalazłem.

    Hmmm...

    http://www.mi.gov.pl/article/transport_drogowy/kiero
    wcy/prawo_jazdy/egzamin/index.php?id_item_tree=8ebd4
    e0e0e8ba8ad59cf74b12f878953

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2008-05-19 13:11:36
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 19 maj 2008 11:03
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <i...@z...router>):

    > Hmmm...

    Dzięki, nie wiem jak to znalazłeś.

    BTW: Ten PDF ma znacznik ,,nie wolno drukować''. Trochę mnie to martwi, bo
    wygląda, że MI nie chce, żeby to było drukowane, więc nie wiem jak z
    używaniem do innych celów.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 6. Data: 2008-05-19 22:45:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 19.05.2008 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 19 maj 2008 11:03
> [...]

    To jest w jedynym logicznym miejscu dochodząc z palca po menu drogą
    eliminacji.

    > BTW: Ten PDF ma znacznik ,,nie wolno drukować''. Trochę mnie to martwi, bo
    > wygląda, że MI nie chce, żeby to było drukowane, więc nie wiem jak z
    > używaniem do innych celów.

    Spróbuj ich zapytać. Albo odpowiedzą, że nie mają nic przeciwko, albo
    będziesz w p. wyjścia czyli obecnym.
    Niewykluczone, że ktoś nie panuje nad znacznikami.

    --
    Marcin