  • 1. Data: 2008-05-18 14:49:32
    Temat: "zastrzeleni" w autobusie
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam, wlasnie ja i moja narzeczona zostalismy "zastrzeleni" przez jakiegos
    dresa w autobusie. Oczywiscie zrobil to teoretycznie , gestem reki. Mieszka
    gdzies w okolicy. Byc moze dla niego bylo to zabawne ale dla nas nie, tym
    bardziej ze nie wygladalo na zabawe.
    I co teraz , mam sie bac........przeciez bez sensu zglaszac , bo niby co,
    przeciez nic nie zrobil, no ale dla nas to "nic" to nie jest nic::(
    Sory za ten post bo niby czego ja od Was oczekuje ktos napisze , piszac ten
    post ...ale.....:(

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 2. Data: 2008-05-18 14:57:06
    Temat: Re: "zastrzeleni" w autobusie
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 18 May 2008 16:49:32 +0200, Jacek23 napisał(a):

    > Witam, wlasnie ja i moja narzeczona zostalismy "zastrzeleni" przez
    > jakiegos dresa w autobusie. Oczywiscie zrobil to teoretycznie ,

    Mogłeś mu odstrzelić. Praktycznie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 3. Data: 2008-05-18 14:59:38
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Mogłeś mu odstrzelić. Praktycznie.

    Nie mam czym.

  • 4. Data: 2008-05-18 15:09:42
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    Jacek23 pisze:

    > Nie mam czym.

    Moze jakas terapia? Panowanie nad strachem?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 5. Data: 2008-05-18 15:10:17
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Moze jakas terapia? Panowanie nad strachem?

    Moze.

  • 6. Data: 2008-05-18 15:18:02
    Temat: Re:
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    Jacek23 <j...@p...pl> napisał(a):

    > Nie mam czym.

    Amputowali ci ręce?
    Biedaczek...

  • 7. Data: 2008-05-18 16:06:21
    Od: "|<onrad" <b...@g...com>

    Jacek23 pisze:
> [...]
    > reki. Mieszka gdzies w okolicy. Byc moze dla niego bylo to zabawne ale
    > dla nas nie, tym bardziej ze nie wygladalo na zabawe.

    Będąc w temacie grupy: nic mu nie grozi. Mozna to podciagnac pod grozby
    karalne ale na milion procent sprawa zostanie umozona, jesli w ogole
    ktos bedzie chcial ją przyjac.

    Tu nie bylo nawet artykuacji grozby. Sam uslyszalem kiedys ze zostane
    zabity; na policji dowiedzialem sie, ze zeby wygrac sprawe musialbym to
    uslyszec kilka razy, przy swiadkach itp itd.

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';

  • 8. Data: 2008-05-18 16:55:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek23 pisze:
> [...]
    > reki. Mieszka gdzies w okolicy. Byc moze dla niego bylo to zabawne ale
    > dla nas nie, tym bardziej ze nie wygladalo na zabawe.

    Trzeba było gestem ręki rzucić granat ;->

  • 9. Data: 2008-05-18 18:33:20
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Jacek23 pisze:
> [...]
    > reki. Mieszka gdzies w okolicy. Byc moze dla niego bylo to zabawne ale
    > dla nas nie, tym bardziej ze nie wygladalo na zabawe.

    No i?
    Berlusconi ostatnio strzelil do dziennikarki na koferencji
    prasowej.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 10. Data: 2008-05-18 18:51:14
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > dresa w autobusie. Oczywiscie zrobil to teoretycznie , gestem reki. Mieszka

    Robisz wtedy gestem reki (miedzy kciukiem i palcem wskazujacym) literkę
    V trzymajac odleglosc miedzy palcami na jakies 5 cm. Przykladasz to do
    rozporka, potem powoli podnosisz reke tak zeby znalazła sie miedzy
    twoimi oczami a oczami dresa. Po czym palec wskazujacy kierujesz na
    niego :)

    Jak ci nie przypieprzy od razu to naprawde bedzie bardzo odporny
    psychicznie :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/