  • 1. Data: 2008-05-18 18:00:33
    Temat: budownictwo - orzeczenia w sprawch sądowcy
    Od: "contigo" <c...@t...pl>

    Gdzie można znaleźć orzeczenia jak w temacie?

    oraz

    kto interpretuje przepisy budowlane (z rozporządzenia), kiedy zachodzi
    konflikt między stronami np. sprzedający-kupujący. Oczywiście jest PINB, ale
    na stronach GIMBu piszą, że ich interpretacje nie są prawnie
    wiążące........., więc kto?

  • 2. Data: 2008-05-18 18:14:05
    Temat: Re: budownictwo - orzeczenia w sprawch sądowcy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "contigo" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie można znaleźć orzeczenia jak w temacie?

    np. LEX

> [...]
    > konflikt między stronami np. sprzedający-kupujący. Oczywiście jest PINB,
    > ale na stronach GIMBu piszą, że ich interpretacje nie są prawnie

    NSA, ale też są wiążące tylko w danej sprawie.

  • 3. Data: 2008-05-18 18:29:47
    Od: "contigo" <c...@t...pl>

    > Użytkownik "contigo" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > np. LEX
    a co to za cudo?

    kiedyś "podejrzałem" prawnika w firmie i miał taki program ...

  • 4. Data: 2008-05-18 18:54:05
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 18 Maj, 20:29, "contigo" <c...@t...pl> wrote:
    wiadomościnews:g0psce$mkj$1@atlantis.news.neostrada.
    pl...

    > a co to za cudo?
    >
    > kiedyś "podejrzałem" prawnika w firmie i miał taki program ...

    http://www.lexisnexis.pl/index.php/serwis_prawniczy_
    lexpolonica/

  • 5. Data: 2008-05-18 20:14:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "piotrliwszic" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > kiedyś "podejrzałem" prawnika w firmie i miał taki program ...

    http://www.lexisnexis.pl/index.php/serwis_prawniczy_
    lexpolonica/

    Nie tylko. Jest tego więcej,. Generalnie programy prawnicze mające w sobie
    orzecznictwo.