  • 1. Data: 2003-08-12 08:43:43
    Temat: jaki adres kontrahenta
    Od: "DEG" <f...@w...pl>

    Nie mam pewnosci czy to jest dobra grupa ale do rzeczy
    Nie wiem jaki mam wpisac adres kontrahenta w momencie np. gdy kupuje paliwo
    na stacji a na fakturze jest np. ESSO blabla Warszawa .........NIP......
    stacja Gliwice ul. Toszecka 100
    to czy w adresie mam wpisac adres stacji w Gliwicach czy adres Warszawski ?

    to samo pytanie jesli chodzi o oddzial jakiejs firmy: siedziba Krakow,
    oddzial Katowice to wpisywac adres Krakowski czy Katowicki(tutaj sie
    zaopatruje)

    prosze o pomoc
    DEG

  • 2. Data: 2003-08-12 11:40:29
    Temat: Re: jaki adres kontrahenta
    Od: "Sekret" <s...@b...pl>

    Użytkownik "DEG" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > to samo pytanie jesli chodzi o oddzial jakiejs firmy: siedziba Krakow,
    > oddzial Katowice to wpisywac adres Krakowski czy Katowicki(tutaj sie

    nie wiem gdzie chcesz te adresy wpisywać, ale jeśli chodzi o wystawianie
    faktur na pewno dane kontrahenta = dane siedziby firmy

    M.