  • 1. Data: 2003-08-12 00:16:43
    Temat: Parkowanie Warszawa - gdzie jest wyrok NSA?
    Od: Andrzej<a...@y...com>

    Gdzie znaleźć wyrok NSA z 25/6/2003 (chyba)?

    Dostałem wezwanie do zapłaty po "negatywnym rozpatrzeniu
    odwołania na podstawie Regulaminu" który chyba został zniesiony tym
    właśnie wyrokiem NSA.

    Ktoś miał podobny kłoptot i chciałby dać mi jakąś radę?

    Dzięki,
    Andrzej

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-08-12 04:28:14
    Temat: Re: Parkowanie Warszawa - gdzie jest wyrok NSA?
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    > Dostałem wezwanie do zapłaty po "negatywnym rozpatrzeniu
    > odwołania na podstawie Regulaminu" który chyba został zniesiony tym
    > właśnie wyrokiem NSA.

    wyrok stwierdzal ze oplaty za parkowanie sa nielegalne, ale moga byc
    pobierane do (tu nie pamietam daty, ale jeszcze troche :) ) dopoki nie
    zostanie zmieniony jakis tam przepis, ot polska wlasnie