  • 1. Data: 2003-08-12 06:46:17
    Temat: reklamowanie 6 dniowego monitora
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Zakupilem monitor 5.08 ,niestety po 5 dniowym
    testowaniu i probie kalibracji w programie nokia monitor test ,wyrazie widac
    ze prawy gorny rog jest lekko zaograglony. Czy w punkcie gdzie zakupilem
    monitor przysluguje mi wymiana na nowy egzemplarz? Zaznaczam ,ze monitor ma
    6 dni i karta gwarancyjna jest nie podbita. Czy o zgrozo bede musial go
    serwisowac (naprawiac??) w normalnym trybie?

    pozdrawiam
    MarkX

  • 2. Data: 2003-08-12 07:00:46
    Temat: Re: reklamowanie 6 dniowego monitora
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bha2ca$cph$1@news.onet.pl>, MarkX wrote:
> [...]
    > monitor przysluguje mi wymiana na nowy egzemplarz? Zaznaczam ,ze monitor ma

    Z automatu nie przysługuje. Tzn. ustawa daje taką mozliwość ale jest na
    tyle mało precyzyjna, że życze powodzenia w dochodzeniu swoich w tej
    mierze praw.

    > 6 dni i karta gwarancyjna jest nie podbita. Czy o zgrozo bede musial go
    > serwisowac (naprawiac??) w normalnym trybie?

    Może się i tak zdarzyć ale próbuj negocjować.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2003-08-12 09:24:48
    Od: "Dziadek" <b...@o...pl>

    Użytkownik "MarkX" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 6 dni i karta gwarancyjna jest nie podbita. Czy o zgrozo bede musial go
    > serwisowac (naprawiac??) w normalnym trybie?

    mam wrażenie że masz CTX z kineskopem SONY TRINITRON
    Jesli tak to standardowa wada tych modeli.

    Igor

  • 4. Data: 2003-08-12 09:46:59
    Temat: Odp: reklamowanie 6 dniowego monitora
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Użytkownik Dziadek <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bhabok$pop$...@a...news.tpi.pl...

    > mam wrażenie że masz CTX z kineskopem SONY TRINITRON
    > Jesli tak to standardowa wada tych modeli.

    nie ,iiyama HM704UTc
    http://www.iiyama.pl/pages/produkte/crt_pl.php3?id=H
    M704UTc
    Trafil mi sie wyjatkowy pech......