  • 1. Data: 2003-08-12 09:03:02
    Temat: czy student prawa moze...
    Od: "Miku" <m...@i...pl>

    na podstawie umowy o dzielo pisac dla mojej firmy umowy i np regulaminy.

  • 2. Data: 2003-08-12 09:21:39
    Temat: Re: czy student prawa moze...
    Od: "sebastian" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miku" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > na podstawie umowy o dzielo pisac dla mojej firmy umowy i np regulaminy.

    A kto Ci zabroni? Możesz być studentem historii, skoro wychodzi Ci to co
    robisz?

    Sebastian

  • 3. Data: 2003-08-12 09:31:43
    Od: "Miku" <m...@i...pl>

    > A kto Ci zabroni? Możesz być studentem historii, skoro wychodzi Ci to co
    > robisz?
    >
    > Sebastian

    a czy opinie prawne tez moze on sporzadzac?

  • 4. Data: 2003-08-12 09:55:52
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    > a czy opinie prawne tez moze on sporzadzac?

    to już chyba nie

  • 5. Data: 2003-08-12 13:40:18
    Od: "sebastian" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miku" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a czy opinie prawne tez moze on sporzadzac?

    Opinie prawne już nie.

    Sebastian

  • 6. Data: 2003-08-12 14:23:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Tak. pod warunkiem, że nie będzie się to nazywać opinia prawna tylko np.
    notatka służbowa dotycząca stanu prawnego.

  • 7. Data: 2003-08-12 19:55:06
    Od: Pawel <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>

    "Miku" <m...@i...pl> wrote in news:bhac61$dkt$1@absinth.dialog.net.pl:

    > a czy opinie prawne tez moze on sporzadzac?

    Np jesli masz pracujesz w jakiejs firmie,w jakims zespole prawnikow i jestes jeszcze
    studentem prawa i twoj szef to radca prawny/adwokat to moze ci np kazac napisac
    opinie prawna a potem pod nia sie Twoj szef podpisze.Przy okazji sprawdzi Twoje
    umiejetnosci :o)).Oczywiscie opinia bedzie traktowana jako napisana przez Twojego
    szefa.

  • 8. Data: 2003-08-13 05:16:28
    Od: "Miku" <m...@i...pl>

> [...]
    Twoje
    > umiejetnosci :o)).Oczywiscie opinia bedzie traktowana jako napisana przez
    jak bym byl radca prawnym to bym sie nie pytal tylko zlecil mu napisania:)))
    pzdr
    miku