    From: "tadzio" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jaka jest właściwie norma spożycia
    Date: Tue, 12 Feb 2002 00:39:11 +0100

    czytajac ten watek stwierdzam ze zyjemy w kraju policyjno- popier...ym
    po prostu nie moge
    -prawko sie kupuje niezaleznie od umiejetnosci
    -gliniarze i tzw ustawieni jezdza po wodce najac 2 a nie 0.2 promila bo taki
    jest "szpan"
    -normalny czlowiek nie moze bezpiecznie wypic piwa do obiadu ( czasami ma
    sie taka ochote zwlaszcza latem) bo jakis debil moze za pomoca urzadzenia
    pomiarowego zaokraglajaceogo 0.16 do 0.2 zabrac ci prawko.( sam mialem taka
    przygode ale jak powiezialem ze jedziemy na badanie krwi to stwierdzil ze
    "nie ma sensu")
    itd

    PS. Bynajmniej nie jestem za tym aby moc prowadzic m np powyzej .5 ale
    utrzymywanie .2 jest pretekstem do zabrania prawa jazdy a tolerowanie
    ciaglego chowania sie smerfow po krzakach
    jest tylko kolejnym przykladem jak "takie prawo" wplywa demoralizujaco -
    uchwalimy i sie stanie !!!?.