  • 11. Data: 2009-10-09 18:31:43
    Temat: Re: jak zmusić najemce do zapłaty czynszu?
    Od: Adrian <a...@g...com>

    nie wpuścić na teren, zablokować natychmiast dostęp do lokalu (z
    przedmiotami, towarem w środku) aż do uregulowania należności - zawsze
    działa :-)

  • 12. Data: 2009-10-09 18:33:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Lutek34 wrote:

    > Games pisz jaśniej

    Games sie madrzy w internecie majc na mysli ruskich bo w rzeczywistosci
    niewiele sie mu udaje.

  • 13. Data: 2009-10-09 18:34:10
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    games in news:4acf7f83$1@news.home.net.pl
    > Pozostaje ci zlozyc mu propozycje nie do odrzucenia , jak masz jaja to
    > wiesz co trzeba zrobic.
    > Jak jestes ciotom to juz cie wydymali.

    jak cud porada prawna :) :)
    to sie nazywa otworzyc oczy :)

  • 14. Data: 2009-10-09 18:35:00
    Od: Lutek34 <l...@g...com>

    On 9 Paź, 20:31, Adrian <a...@g...com> wrote:
    > nie wpuścić na teren, zablokować natychmiast dostęp do lokalu (z
    > przedmiotami, towarem w środku) aż do uregulowania należności - zawsze
    > działa :-)

    No właśnie z tym jest problem bo całe wyposażenie lokalu jest moje i
    nie ma tam niczego co by do niego należało.

  • 15. Data: 2009-10-09 18:43:43
    Od: wombi <w...@o...eu>

    SDD pisze:

    > 2. Jego wola przymuszona (Iwan, mafia, itp.)

    To już nie jest wola :)

  • 16. Data: 2009-10-09 18:46:31
    Od: games <g...@g...home.pl>

    witek pisze:

    > Games sie madrzy w internecie majc na mysli ruskich bo w rzeczywistosci
    > niewiele sie mu udaje.

    Wybacz ale prawda jest taka ze najprostsze rozwiazania sa zawsze skuteczne.
    A prawnikow juz spotkalem takich ktorym musialem pisac sam wnioski do
    sadu bo nie mieli o tym zielonego pojecia.

    Prawo jest zawsze po stronie silniejszego niestety ale w tym wypadku
    lutek34 chyba raczej zostanie wydymany.

    Stawiam zgrzewke piwa ze nie odzyska swoich pieniedzy.

  • 17. Data: 2009-10-09 19:08:12
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ile razy wysłałeś im notę księgową z zaliczeniem wpłat na odsetki i najdalej
    wymagalny czynsz?
    Ile razy wysłałeś im wezwanie do zapłaty pozostałej kwoty?
    Znasz chociaż ich adresy do doręczeń inne, niż Twojego lokalu?
    JaC

    -----

    > No ja wiem że jestem na legalu tylko jak się dodatkowo zabezpieczyć i zmusić
    najemce do zapłaty zaległego czynszu?

  • 18. Data: 2009-10-09 20:19:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    games wrote:

    > Prawo jest zawsze po stronie silniejszego niestety ale w tym wypadku
    > lutek34 chyba raczej zostanie wydymany.

    Głupi jesteś i tyle.

  • 19. Data: 2009-10-09 20:34:09
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-10-09 20:31, Adrian pisze:

    > nie wpuścić na teren, zablokować natychmiast dostęp do lokalu (z
    > przedmiotami, towarem w środku) aż do uregulowania należności - zawsze
    > działa :-)

    A efektem tego nie będzie przyjazd policji i aresztowanie "blokującego"?

  • 20. Data: 2009-10-09 20:34:14
    Od: Lutek34 <l...@g...com>

    On 9 Paź, 21:08, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    > Ile razy wysłałeś im wezwanie do zapłaty pozostałej kwoty?
    > Znasz chociaż ich adresy do doręczeń inne, niż Twojego lokalu?

    Wezwań jeszcze nie wysyłałem ale adres zameldowania znam bo jest
    wpisany na umowie wraz z numerem dowodu.