  • 31. Data: 2009-10-11 11:44:04
    Temat: Re: jak zmusić najemce do zapłaty czynszu?
    Od: Lutek34 <l...@g...com>

    On 11 Paź, 00:06, games <g...@g...home.pl> wrote:

    > Madralinski sie znalazl.
    >
    > W dupie byles i gowno widziales prawo jest dla frajerow
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=hqujkk9b4ZM&feature=r
    elated

    Games to do ciebie dzwonili z tego wydawnictwa?

  • 32. Data: 2009-10-11 15:43:59
    Od: Adrian <a...@g...com>

    On 10 Paź, 18:31, PlaMa <m...@w...pl> wrote:
    > No i wejście pod nieobecność wynajmującego (płacącego czy nie) to włamanie?

    lokal jest na mojej posesji, ja tylko uniemożliwiłem mu dostęp do
    posesji czyli nie mógł się dostać do lokalu, skuteczne,
    jak ktoś jest oszustem i nie płaci to nie ma dla niego taryfy ulgowej,
    tym bardziej nie wpuszcze oszusta na moją posesję

  • 33. Data: 2009-10-11 16:03:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adrian wrote:

    > lokal jest na mojej posesji, ja tylko uniemożliwiłem mu dostęp do
    > posesji czyli nie mógł się dostać do lokalu, skuteczne,

    skutecznie to on może cię teraz po kieszeni rąbnąć.

    > jak ktoś jest oszustem i nie płaci to nie ma dla niego taryfy ulgowej,
    > tym bardziej nie wpuszcze oszusta na moją posesję

    j.w.
    z tym, że nie płacz jak baba jak trzeba bedzie ponieść konsekwencje .

  • 34. Data: 2009-10-12 14:57:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 Oct 2009, witek wrote:

    > skutecznie to on może cię teraz po kieszeni rąbnąć.

    BTW: jak *skutecznie* wyegzekwować *przysługujące* prawo zastawu?

    Po kolei:
    - prawo jest "oczywiste" (zakładając zaległość i "nieniepodleganie")
    - warunkiem "prawomocności" zastawu jest przejęcie posiadania,
    czyli przedmioty zajmowane trzeba "zabrać"
    - "zastaw", czyli bez "zabrania", jest nieskuteczny, niezależnie
    od strony samego zastawu, ale również prawa rozporządzania
    (posiadacz może "nielegalnie" sprzedać nie swoją rzecz i tyle)

    Oczywistym jest, że (chcąc wyegzekwować zastaw) co najmniej nie
    wolno dopuścić do lokalu klientów (w tym "klientów").
    A najemcę to tylko po to, aby uczestniczył w remanencie.

    Dobrze mi wychodzi?

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2009-10-12 15:01:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Oct 2009, Lutek34 wrote:

    > Oczywiście że znam ich regon i NIP bo jest wpisany na umowie

    Czekaj, czekaj.
    Masz gościa którego podejrzewasz, że chce Cię wyrolować.
    I bazujesz na danych które *on sam Ci napisał*, tak?

    No to ja czegoś nie rozumiem :]
    Sprawdzałeś przynajmniej w publicznie dostępnych "środkach"?

    pzdr, Gotfryd