  • 71. Data: 2005-11-01 21:23:22
    Temat: Re: jak zareagowac
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Tue, 1 Nov 2005 20:58:45 +0100, poreba napisał(a):

    > Masz rację. to fanaberia żeby listonosz doręczał pocztę do drzwi adresata.

    ROTFL ;-)

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||

  • 72. Data: 2005-11-01 21:23:25
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:gqr654845sdx.dlg@halizna.pt poreba <d...@p...com>
    pisze:

    > Masz rację. to fanaberia żeby listonosz doręczał pocztę do drzwi adresata.
    > Pomysł jak najbardziej słuszny i zapewne godzien jakiejś inicjatywy
    > obywatelskiej
    Bezwględnie.

    Jotte

  • 73. Data: 2005-11-01 21:24:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 Nov 2005 22:15:52 +0100,
    osoba podpisana: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>
    napisała:

    > To jest dowcip, prawda? ;-)
    No właśnie, on to chyba serio pisał :-(
    KJ

    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 74. Data: 2005-11-01 21:29:44
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:slrndmfn7q.7kl.kjonca@kjonca.kjonca.bogus Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > No właśnie, on to chyba serio pisał :-(
    Taaa...
    Przepraszam, że nie zamieściłem niezbędnych dla niektórych emotikonów dużymi
    znakami, nie pomyślałem - mój błąd, ale skąd mogłem przypuszczać aż taką...
    (tu powstrzymałem się)
    Jotte

  • 75. Data: 2005-11-01 21:41:42
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Tue, 1 Nov 2005 22:17:44 +0100, Jotte napisał(a):

    > przestań! Cytuj sigi postów w formie używalnej (jeśli umiesz)
    > albo wcale. Wyjaśnienie podałem i jest łatwe do odczytania

    Sprawdź te posty a później opowiadaj. Gubisz się w zeznaniach i tyle, na
    każdy temat nieomal.

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||

  • 76. Data: 2005-11-01 21:42:45
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Tue, 1 Nov 2005 21:24:10 +0000 (UTC), Kamil Jońca napisał(a):

    > No właśnie, on to chyba serio pisał :-(

    Też tak to widzę.
    No cóż, kolejny gość, który zamiast sprawdzić, ewentualnie powiedzieć
    "błądziłem" - kłóci się do upadłego.

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||

  • 77. Data: 2005-11-01 21:51:17
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:c0qrwb2zvt0o.dlg@olgierd.gov.pl Olgierd
    <n...@n...spam.no.problem> pisze:

    > Sprawdź te posty a później opowiadaj. Gubisz się w zeznaniach i tyle, na
    > każdy temat nieomal.
    Może sie mylę, ale sprawdziłem - i teraz i wcześniej - widzę je tak, jak
    pisałem, o co ci chodzi? (w ewentualnej odpowiedzi pomiń właściwe tobie
    głupawe komentarze).

    Jotte

  • 78. Data: 2005-11-01 21:57:28
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:8kyy4fkiaxmk.dlg@olgierd.gov.pl Olgierd
    <n...@n...spam.no.problem> pisze:

    > Też tak to widzę.
    Jak ze ślepym o kolorach...
    Czytaj teraz powoli: Ż A R T O W A Ł E M,
    powtórzę dla błyskotliwych inaczej: Ż A R T O W A Ł E M.

    > No cóż, kolejny gość, który zamiast sprawdzić, ewentualnie powiedzieć
    > "błądziłem" - kłóci się do upadłego.
    Nieprawda, umiem przyznać się do błędu. Oto dowód: uważałem, że jest sens z
    tobą gadać. Błądziłem, przyznaję.

    Jotte

  • 79. Data: 2005-11-02 08:19:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jotte wrote:
    [...]

    > Nieprawda, umiem przyznać się do błędu. Oto dowód: uważałem, że jest sens z
    > tobą gadać. Błądziłem, przyznaję.

    Rozumiem, ze to kolejny przykład Twojego wysublimowanego poczucia humoru ?
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 80. Data: 2005-11-02 17:52:15
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    > Mimo to uważam, że uznawanie przez prawo w pewnych sytuacjach >niepodjętego
    > (nie mówię tu o odmowie przyjęcia) pisma poleconego za skutecznie
    > dostarczone nie jest OK.

    W "pewnych sytuacjach" zgadzam się. Ale wg.mnie uczciwy czowiek listy polecone
    odbiera. I przepis ten chroni dobro pokrzywdzonego a nie cwaniaka.

    --
    Pozdr
    Leszek