  • 1. Data: 2004-11-02 20:02:34
    Temat: jak zaksięgować fakturę za telefon??
    Od: "Łysy" <m...@p...onet.pl>

    WItajce
    Zrobiłem sobie komórke firmowa i nie wiem jak ksiegowac faktury.
    Dla przykładu dostałem dzisiaj fakture wystawiona 25 X ale place za nia w
    listopadzie wiec ksiegowac na pazdiernik czy na listopad ?? - oto jest
    pytanie.

    Jesli ktos jest swiadom to prosze o porade

    pozdrawiam

    Michał

  • 2. Data: 2004-11-02 20:57:01
    Temat: Re: jak zaksięgować fakturę za telefon??
    Od: akanid <a...@b...poczta.fm>

    Łysy napisał(a):
    > Jesli ktos jest swiadom to prosze o porade
    > pozdrawiam
    > Michał

    ja ksieguje zawsze na dzień płatności. musisz pamietac ze jesli faktura
    jest oplacana po terminie nie przysługuje ci prawo odliczenia podatku
    VAT. tyo chyba tyle.

    pozdrawiam
    akanid

  • 3. Data: 2004-11-02 21:10:17
    Od: "Łysy" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "akanid" <a...@b...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > ja ksieguje zawsze na dzień płatności. musisz pamietac ze jesli faktura
    > jest oplacana po terminie nie przysługuje ci prawo odliczenia podatku
    > VAT. tyo chyba tyle.

    dzięki :-)

    michał

  • 4. Data: 2004-11-02 21:36:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Nov 2004, Łysy wrote:

    >+ WItajce
    >+ Zrobiłem sobie komórke firmowa

    ...ROTFL :)
    Własna fabryka komórek ? :)

> [...]
    >+ listopadzie wiec ksiegowac na pazdiernik czy na listopad ?? - oto jest

    ...na .podatki
    Pamiętając że bez podania "memoriał czy kasa" odpisują że "wróżek
    się nie zatrudnia". I pomijając że google pewnie wie, bo często
    było :)

    >+ Jesli ktos jest swiadom to prosze o porade

    ...a to inna sprawa. Porada odpada...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2004-11-04 17:26:26
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik "akanid" <a...@b...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > ja ksieguje zawsze na dzień płatności. musisz pamietac ze jesli faktura
    > jest oplacana po terminie nie przysługuje ci prawo odliczenia podatku VAT.
    Jakaś podstawa prawna?
    Pozdr. Graszka