  • 51. Data: 2010-12-29 12:03:44
    Temat: Re: jak "wyprowadzic" meza z mieszkania?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/29/2010 5:54 AM, d...@o...pl wrote:

    > A wydawaloby sie ze mozna tu liczyc na nieco bardziej merytoryczny wywod.

    merytoryczne wypowiedzi już padły, ale że ci nie pasują to zaczynasz
    wymyślać własne teorie.
    wiecej merytorycznych wypowiedzi nie bedzie, bo nikt nie lubi sie powtarzac.

  • 52. Data: 2010-12-29 12:14:56
    Od: d...@o...pl

    > merytoryczne wypowiedzi już padły, ale że ci nie pasują to zaczynasz

    > wymyślać własne teorie.

    > wiecej merytorycznych wypowiedzi nie bedzie, bo nikt nie lubi sie powtarzac.

    Nie przypominam sobie zestawienia normatywnego pojecia koniecznosci
    zaspokajania potrzeb rodziny z okolicznoscia braku jakiejkolwiek poza formalna
    wiezi i faktem, ze jedynym co laczy malzonkow jest okolicznosc zajmowania
    wspolnego lokalu.

  • 53. Data: 2010-12-29 12:31:58
    Od: d...@o...pl

    > faktycznie

    > wcale sie nie dziwie, ze facet miał cie dosc.

    > ja juz tez.

    > EOT.

    Gdybys mial racje, to ja nie mialabym tego problemu, z ktorym sie do Was
    zwrocilam - skoro w istocie bylabym taka >zla< i on mialby mnie tak dalece
    dosc, to sam by odszedl czym predzej zamiat kurczowo trzymac sie czegos, czego
    juz nie ma.

  • 54. Data: 2010-12-29 12:33:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

  • 55. Data: 2010-12-29 12:50:22
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 29-12-2010 13:14, d...@o...pl pisze:

> [...]
    > wiezi i faktem, ze jedynym co laczy malzonkow jest okolicznosc zajmowania

    Prawo nie wnika w uczucia małżonków. Nikt nie sprawdza, czy się na pewno
    bardzo kochają i rozumieją, jak biorą ślub. Zakłada się że dwoje
    dorosłych ludzi wie, co robi, wiążąc się formalnie.
    I dopóki ten formalny związek istnieje, nie możesz udawać, ze go nie ma
    bo się na męża obraziłaś.
    Albo jesteś dorosła, uważasz, że z tego małżeństwa nic nie będzie i
    idziesz po rozwód, albo to jest sprawa dla psychologa a nie dla prawnika.

    Nie ma przepisów które regulują rozstrzyganie małżeńskich nieporozumień.
    Zdrada nie jest przestępstwem. Zwiedzenie zaufania, kłamstwo też nie.
    Z faktem, że nie ma ideałów wśród ludzie i oni nas boleśnie zawodzą
    trzeba sobie samodzielnie radzić.

    Ponieś konsekwencje własnych decyzji. Dorośnij. Czas najwyższy.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 56. Data: 2010-12-29 12:54:07
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 29-12-2010 13:31, d...@o...pl pisze:

> [...]
    > dosc, to sam by odszedl czym predzej zamiat kurczowo trzymac sie czegos, czego

    Albo tak bardzo Cię kocha albo tak bardzo nienawidzi.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 57. Data: 2010-12-29 13:11:48
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    d...@o...pl wrote:

> [...]
    > Was zwrocilam - skoro w istocie bylabym taka >zla< i on mialby mnie
    > tak dalece dosc, to sam by odszedl czym predzej zamiat kurczowo

    Ja Ci poradzę żebyś po prostu odżałowała dwie-trzy stówy i poszła po
    poradę do adwokata.
    Najlepiej takiego który się w rozwodach specjalizuje.
    Cały rozwód będzie kosztował ze 3-4 tysiące, ale moim zdaniem warto.

    A, i jeszcze jedno. Jeśli nie chcesz sobie potem pluć w brodę, odłóż na
    bok skrupuły i chęć "cywilizowanego" rozwiązania problemu.
    Twój mąż najwyraźniej skrupułów nie ma, i diabli wiedzą do czego się
    posunie.
    Ty będziesz chciała "miło i grzecznie" sprawę załatwić, a on to
    wykorzysta. Jeszcze będziesz mu alimenty płacić.

    Niestety, takie są realia.

    W takich sytuacjach trzeba zdecydowanie działać. Zdobyć dowody na tę
    niewierność, uzyskać rozwód z orzeczeniem jego winy, i przynajmniej się
    w ten sposób zabezpieczyć przed jego ew. roszczeniami w przyszłości.
    I ostro walczyć o uczciwy podział majątku. Jak kupił mieszkanie w
    trakcie małżeństwa, to w połowie jest Twoje chyba że udowodni że kupił
    ze środków sprzed małżeństwa (po 10 latach może być trudno) albo z
    darowizny (o ile zadbał o odpowiednią umowę i ją w US zarejestrował).

    --
    Pozdro
    Massai

  • 58. Data: 2010-12-29 13:21:26
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A ciebie ktoś pytał o zdanie w kwestii mojego zdania? Nie? To paszoł
    > won, trollu.

    A to ciekawe. To "paszoł won, trollu" to jak rozumiem do siebie też
    kierujesz? Skoro jak sam przyznajesz wpierdalasz się między wódkę a
    zakąskę?

    > [ciach]

    > Ale ona nie przedstawiła stanu faktycznego, tylko swoje
    > domysły/podejrzenia.

    Jej domysły, podejrzenia i opis sytuacji musi ci wystarczyć. Nie masz
    narzędzi żeby zweryfikować czy są prawdziwe.

    Więc - jak najbardziej jest to stan faktyczny. Stan faktyczny - to nie
    jest "rzeczywistość", to nie "prawda absolutna", tylko w jakimś tam
    stopniu ustalona i uprawdopodobniona wersja wydarzeń.

    Aż dziwne że tego nie wiesz.

    > Równie dobrze mógłbym zacząć podejrzewać, że z handlu narkotykami
    > wspierasz Al-Quaidę i domagać się, by "ktoś się tym zajął" ;->

    Masz jakieś na to dowody? przesłanki? Jeśli jakiś członek Al-Quaidy
    zezna że współpracowałem, to jak najbardziej będą to przesłanki żeby
    powołany organ się tym zajął, i wyjaśnił co tam się rzeczywiście działo.

    Jak się będę mieszał w zeznaniach, wypierał znajmości z tymże
    działaczem, a potem przyznam że przez półtora roku tylko na ryby
    chodziliśmy, to prorok może mieć uzasadnione wątpliwości co do mojej
    wiarygodności.

    > [ciach]

    > Nie w celu wyjaśnienia sporów, tylko ustalenia stanu faktycznego.

    > Za co? To nie ja oskarżałem kogoś bez konkretnych podstaw.

    Zwyzywałeś ją od chorobliwie zazdrosnej, że ma paranoiczne postawy etc.
    Mam cytować?
    Ona w tym siedzi, więc prawdopodobieństwo że się myli jest znacznie
    mniejsze niż to że ty się pomyliłeś zarzucając jej, delikatnie mówiąc
    "pochopność sadów".
    Więc? Zachowasz się jak mężczyzna i przeprosisz, powiesz "przepraszam,
    głupoty gadałem" czy też podwiniesz ogon i zaczniesz kręcić jak jakiś
    internetowy pętak?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 59. Data: 2010-12-29 13:22:58
    Od: d...@o...pl

    Dziekuje. Zwlaszcza za brak szykan.

    Danka

  • 60. Data: 2010-12-29 13:52:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.12.2010 14:21, Massai pisze:

    > A to ciekawe. To "paszoł won, trollu" to jak rozumiem do siebie też
    > kierujesz? Skoro jak sam przyznajesz wpierdalasz się między wódkę a
    > zakąskę?

    To jest grupa dyskusyjna, trollu - ty miałeś do mnie pretensje, że
    odniosłem się do czyjegoś stanowiska, a sam odniosłeś się do mojego.
    [ciach]

    > Jej domysły, podejrzenia i opis sytuacji musi ci wystarczyć. Nie masz
    > narzędzi żeby zweryfikować czy są prawdziwe.

    Uhm. Idź przywitaj się z Niewidzialnym Różowym Jednorożcem.

    > Więc - jak najbardziej jest to stan faktyczny. Stan faktyczny - to nie
    > jest "rzeczywistość", to nie "prawda absolutna", tylko w jakimś tam
    > stopniu ustalona i uprawdopodobniona wersja wydarzeń.

    ROTFL

    Ale bredzisz.

    > Aż dziwne że tego nie wiesz.

    Wiem, że to co napisałeś to fałsz. Wręcz bezczelne kłamstwo. Albo
    brednie kogoś półprzytomnego.

    Nie rozumiesz słowa "fakt"... Pomyliło ci się z tytułem brukowca.

    > Masz jakieś na to dowody? przesłanki? Jeśli jakiś członek Al-Quaidy
    > zezna że współpracowałem, to jak najbardziej będą to przesłanki żeby
    > powołany organ się tym zajął, i wyjaśnił co tam się rzeczywiście działo.

    Dostałem anonimowego SMSa.

    [ciach]

    > Zwyzywałeś ją od chorobliwie zazdrosnej, że ma paranoiczne postawy etc.
    > Mam cytować?

    Proszę uprzejmie. Tylko nie przekręcaj i nie wyrywaj z kontekstu.