  • 1. Data: 2010-12-28 09:32:18
    Temat: ile czasu na oddanie towaru...
    Od: "PH" <P...@p...news>

    ...z powodu niezgodności z umową?

    konkret: kupiłem patelnię która miała być na płytę indukcyjną. w
    rzeczywistości nie działa z indukcją.
    kupiłem przed świętami, a w miejscu zakupu będę koło 10 stycznia. czy nie za
    późno na oddanie??

    mniejsza o te kiladziesiąt złotych, ale wkurza mnie pieprzona nieuczciwość
    producentów...

    pzdr
    Piotr

  • 2. Data: 2010-12-28 09:37:16
    Temat: Re: ile czasu na oddanie towaru...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-28 10:32, PH pisze:
> [...]
    > późno na oddanie??
    >
    > mniejsza o te kiladziesiąt złotych, ale wkurza mnie pieprzona nieuczciwość

    Masz 2 lata na reklamację z tytułu niezgodności z umową.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-12-28 09:37:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-28 10:37, Liwiusz pisze:

    > Masz 2 lata na reklamację z tytułu niezgodności z umową.

    Ale nie dłużej niż 2 miesiące od dnia wykrycia niezgodności.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-12-28 09:37:52
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości
> [...]
    > za późno na oddanie??
    >
    > mniejsza o te kiladziesiąt złotych, ale wkurza mnie pieprzona nieuczciwość

    Sprobuj moze pisemnie reklamowac (z uzasadnieniem, ze w miejscu zakupu
    bedziesz dnia tego to a tego). Wyslij reklamacje listem poleconym (moze
    nawet priorytetem poleconym?).
    Nie jestem w 100% przekonany, ale taka reklamacja rowniez winna byc
    rozpatrzona i za date zlozenia reklamacji uwaza sie date wyslania
    (dostarczenia?) pisma reklamacyjnego.

  • 5. Data: 2010-12-28 09:38:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-28 10:37, Misiek pisze:

    > Nie jestem w 100% przekonany, ale taka reklamacja rowniez winna byc
    > rozpatrzona i za date zlozenia reklamacji uwaza sie date wyslania
    > (dostarczenia?) pisma reklamacyjnego.

    Dostarczenia.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-12-28 16:03:05
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    jesli nie kupowales przez internet/telefon to nikt nie ma obowizku przyjecia
    "zwrotu"...

  • 7. Data: 2010-12-29 07:40:31
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Mario pisze:
    > jesli nie kupowales przez internet/telefon to nikt nie ma obowizku przyjecia
    > "zwrotu"...

    Jeśli jest to przypadek, że napisane jest że ma działać z płytą, a nie
    działa, to jak najbardziej muszą przyjąć, bo towar jest niezgodny z umową.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 8. Data: 2010-12-29 08:35:50
    Od: <s...@a...pl>

    > Jeśli jest to przypadek, że napisane jest że ma działać z płytą, a nie działa,
    > to jak najbardziej muszą przyjąć, bo towar jest niezgodny z umową.

    Przyjąć do rozpatrzenia reklamacji, a nie przyjąć "zwrot". Fakt, że po
    rozpatrzeniu pozytywnym reklamacji może dojść do "zwrotu".

  • 9. Data: 2010-12-29 18:04:29
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    > Przyjąć do rozpatrzenia reklamacji, a nie przyjąć "zwrot".

    zgadza sie.

  • 10. Data: 2010-12-29 19:23:52
    Od: "Adam Z." <m...@g...com>

    > Jeśli jest to przypadek, że napisane jest że ma działać z płytą, a nie
    > działa, to jak najbardziej muszą przyjąć, bo towar jest niezgodny z umową.

    Muszą to za dużo powiedziane. Mogą, a jak nie zechcą to możesz iść do
    sądu.
    Odpowiedzą mu, że używa towaru niezgodnie z instrukcją obsługi, albo
    coś w ten deseń i tyle..