  • 1. Data: 2010-12-28 11:04:06
    Temat: Czy Chodorkowski został skazany drugi raz za to samo?
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Pytanie do bardziej zorientowanych ode mnie: czy Chodorkowski trafi teraz do
    paki dokładnie za to samo, za co właśnie kończy odsiadywać pierwszy wyrok?
    Jeśli nie, to czym się różnią bieżące zarzuty od tych sprzed 7 lat?

  • 2. Data: 2010-12-28 11:58:02
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (28.12.2010 12:04), Piotrek wrote:
> [...]
    > paki dokładnie za to samo, za co właśnie kończy odsiadywać pierwszy wyrok?
    > Jeśli nie, to czym się różnią bieżące zarzuty od tych sprzed 7 lat?

    Tym że kara za pierwsze zarzuty była niewystarczająca i trzeba ją było
    przedłużyć.

    No elementarne Watsonie :).

    p. m.