  • Date: Sat, 01 Jan 2011 15:31:22 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak "wyprowadzic" meza z mieszkania?

    W dniu 01.01.2011 14:41, krys pisze:

    [ciach]

    > " Sorry: miało być: nic nie pisać oprócz zadanego pytania, prośby o poradę."
    > Tu Animka ma rację i możesz tupać nogą do woli.

    Cóż, to ona zaczęła "dryfować" argumentując de facto nie na temat "on
    (wg. anonimowego SMSa) zdradzał".

    Swoją szosą dryf tematyczny to usenetowa tradycja :-P

    > Od kiedy tak się o nią martwisz?

    A niby dlaczego muszę się o kogoś martwić, żeby temu komuś objaśnić
    świat rzeczywisty?

    > Skąd wiesz, że ona nie weźmie jeszcze
    > lepszej adwokatki i nie zgromadzi dowodów?

    Teraz może weźmie i zacznie gromadzić - po póki co to było "dostałam
    anonimowy SMS i ja WIEM, i proszę mi uwierzyć, bo tak mi się wydaje i ja
    się domagam".

    > No cóż, bez niego nie da się legalnie wyprowadzić szmaciarza* z mieszkania.
    > J.
    >
    > *Facet mieszkający u rodziców żony, chadzający na boki i nie potrafiący z
    > honorem się wynieść z nieswojego domu jest dla mnie szmaciarzem i basta.

    Biorąc pod uwagę brak dowodów, równie dobrze to żona może być
    przewrażliwiona, zamęczająca męża ciągłymi podejrzeniami, a potem
    złośliwie zamykająca mu zimą drzwi przed nosem.

    Tak czy inaczej z formalnego punktu widzenia (jeśli chodzi o eksmisję)
    nie ma najmniejszego znaczenia, który wariant jest prawdziwy (zawsze
    może być jeszcze inny, np. pośredni albo wszystko-w-jednym).

    BTW: nawet wg. jej zeznań gość chce się wynieść, tylko czeka na
    opróżnienie jego mieszkania przez obecnego lokatora. Jak nazwiesz kogoś,
    kto w takiej sytuacji się obraża i zamiast poczekać do (określonego!)
    terminu, tupie "już! teraz! natychmiast!"? Osobiście nie wierzę, żeby on
    nie chciał wynieść się jak najszybciej. No, chyba że masochista ;->