    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Sat, 01 Jan 2011 14:41:42 +0100
    Subject: Re: jak "wyprowadzic" meza z mieszkania?
    Newsgroups: pl.soc.prawo

    Andrzej Lawa wrote:

    > W dniu 31.12.2010 10:46, krys pisze:
    >> Andrzej Lawa wrote:
    >>
    >>> O tak, słuchaj się animki - ROTFL
    >>
    >> Akurat tu Animka ma rację.
    >> J.
    >>
    > Ni dudu.

    " Sorry: miało być: nic nie pisać oprócz zadanego pytania, prośby o poradę."
    Tu Animka ma rację i możesz tupać nogą do woli.

    > Bo jak ta "biedna, pokrzywdzona przez grupowe sępy" zacznie się
    > z mężem "prawnikować", a ten weźmie dobrego adwokata (czytaj: skurwiela
    > z praktyką i koneksjami), to jeśli ona nie zmieni podejścia i nie
    > zbierze konkretnych dowodów na swoje pretensje (w sprawie rozwodowej) i
    > nie przestanie przytaczać rzeczy nieistotnych (rzekoma zdrada w
    > kontekście niewpuszczenia), to jej mąż ze swoim prawnikiem ją zmasakrują
    > - także w sensie psychicznym.

    Od kiedy tak się o nią martwisz? Skąd wiesz, że ona nie weźmie jeszcze
    lepszej adwokatki i nie zgromadzi dowodów?

    > Prawda jest taka, że prawo to brutalna i bezwzględna dziedzina

    No cóż, bez niego nie da się legalnie wyprowadzić szmaciarza* z mieszkania.
    J.

    *Facet mieszkający u rodziców żony, chadzający na boki i nie potrafiący z
    honorem się wynieść z nieswojego domu jest dla mnie szmaciarzem i basta.