  • 1. Data: 2005-06-01 15:36:18
    Temat: jak wymienic dowod gdy mi nieprzysluguje?
    Od: "The Flame maker" <f...@w...pl>

    Ustawowo wymienią mi dopiero za rok, tymczasem mój książeczkowy dowód
    nie jest zniszczony, za to na zdjęciu już mało siebie przypominam, a
    chciałbym na dowodzie jeździć po UE.
    Czy przejdzie taki numer, że idę do urzędu, mówie, że zgubiłem i
    wystawią mi nowy? podobno trzeba mieć jakieś zaświadczenia z policji, że
    się zgubiło/ukradli dokumenty, prawda to??

  • 2. Data: 2005-06-01 15:44:14
    Temat: Re: jak wymienic dowod gdy mi nieprzysluguje?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    The Flame maker napisał(a):
    > Ustawowo wymienią mi dopiero za rok, tymczasem mój książeczkowy dowód
    > nie jest zniszczony, za to na zdjęciu już mało siebie przypominam, a
    > chciałbym na dowodzie jeździć po UE.

    Składasz wniosek o DO z powodu braku podobienstwa na zdjęciu (jeśli
    zapytają) i koniec.

    > Czy przejdzie taki numer, że idę do urzędu, mówie, że zgubiłem i
    > wystawią mi nowy? podobno trzeba mieć jakieś zaświadczenia z policji, że
    > się zgubiło/ukradli dokumenty, prawda to??

    O ile dobrze pamiętam, w takim przypadku płacisz więcej

    M.

  • 3. Data: 2005-06-01 18:19:21
    Od: "Barbara" <v...@w...pl>

    Ja wymienialam "przed czasem", na odwrotnej stronie kwestionariusza
    przyczyna wymiany - napisalam wymiana ustawowa. I nie bylo zadnych
    dodatkowych ani pytan ani kosztow.

    Pozdr
    Basia

  • 4. Data: 2005-06-02 10:02:55
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Maciej Bebenek wrote:
    > Składasz wniosek o DO z powodu braku podobienstwa na zdjęciu (jeśli
    > zapytają) i koniec.

    Po co kombinować? Zużycie to też dobry powód.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>