  • 81. Data: 2008-05-26 21:57:10
    Temat: Re: jak wejsc do wlasnego mieszkania?
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał w wiadomości
    news:g1eb0k$r7r$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Podstawowy błąd to utożsamianie tego jak bogato żyje mąż z wysokością
    > alimentów.
    > Zły kierunek wnioskowania.
    a i jeszcze jedno, dzieci zgodnie z prawem maja miec zapewniony taki sam
    poziom w jakim zyje ojciec!poczytaj sobie kodeks rodzinny

  • 82. Data: 2008-05-26 22:19:42
    Temat: [OT] Re: jak wejsc do wlasnego mieszkania?
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "prefi" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nikt tu niczego nie zeznaje...
    > nie masz pojecia o czym piszesz, to sie nie odzywaj

    Slowa kluczowe: adas, wspolwlaciciel, maz.

    Nie masz poczucia humoru - nie przyp..j sie do wypowiedzi, ktore sa z nim
    zwiazane.

    sz.

  • 83. Data: 2008-05-26 22:24:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal Jankowski wrote:

    > Tu ludzie oczekuja powaznych rad. Wiemy juz, od kogo takiej rady nie
    > dostana.
    >
    > MJ

    więc to była właśnie poważna rada.
    radzę nie zostawiasz uchylonych drzwi, bo jak się ktoś wprowadzi, to
    ciężko go będzie potem wyrzucić.

  • 84. Data: 2008-05-26 22:27:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BOOGIE pisze:
    > Andrzej Lawa pisze:
    >
    > /ciach/

    > /ciach/

    > nie zwyklem znizac sie do twego poziomu a trudno z twoimi inwektywami
    > polemizowac, bo to jak calowanie lwa w dupe na afrykanskiej sawannie-
    > przyjemnosc zadna a ryzyko duze

    Polemizować a argumentami też nie potrafisz, ignorancie.

    Podałem ci konkretny przepis - ale co tam dla ciebie przepisy... Ty
    wiesz lepiej ;->

  • 85. Data: 2008-05-26 22:35:23
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-26 12:53 Liwiusz pięknie wystukał/a:

    > W świetle prawa najpierw mieszkasz, a potem się meldujesz. Względnie
    > możesz zamieszkać i zameldować się w tym samym czasie.
    >
    > Meldowanie się, aby móc mieszkać ma tyle samo sensu, co robienie prawa
    > jazdy, aby móc kupić samochód.

    Sp-nia nie wyda Ci kluczy do mieszkania jak się nie zameldujesz.

    --
    animka

  • 86. Data: 2008-05-26 23:42:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adas pisze:

    > jak to dobrowolnie?a jak mieszkac z kims kto raz na tydzien bije tak ze cala
    > twarz w krwi , no jak sie pytam?

    A strzelić gada wałkiem przez łeb!

  • 87. Data: 2008-05-27 05:44:23
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Mon, 26 May 2008 23:46:51 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Jak ktoś coś ukradnie, to (oprócz "odparcia zamachu na posiadanie")
    > później JEST CHRONIONY.

    "Art. 5. (4) Nie można czynić ze swego prawa użytku, który by był sprzeczny
    ze społeczno-gospodarczym przeznaczeniem tego prawa lub z zasadami
    współżycia społecznego. Takie działanie lub zaniechanie uprawnionego nie
    jest uważane za wykonywanie prawa i nie korzysta z ochrony."

    --
    KRZYZAK

  • 88. Data: 2008-05-27 05:44:43
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Mon, 26 May 2008 17:24:29 -0500, witek napisał(a):

    > więc to była właśnie poważna rada.
    > radzę nie zostawiasz uchylonych drzwi, bo jak się ktoś wprowadzi, to
    > ciężko go będzie potem wyrzucić.

    A czy to nie Ty pisales, ze taki delikwent bedzie mial klopoty i zostanie
    wyprowadzony w kajdankach?

    --
    KRZYZAK

  • 89. Data: 2008-05-27 05:58:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > A czy to nie Ty pisales, ze taki delikwent bedzie mial klopoty i zostanie
    > wyprowadzony w kajdankach?

    a widziesz różnice pomiędzy tym
    kiedy ktoś wchodzi i wezwana policja go wyprowadza a tym, ze ktos
    zastaja powiedzmy pustostan i się do niego wprowadza.

  • 90. Data: 2008-05-27 06:01:14
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Tue, 27 May 2008 00:58:23 -0500, witek napisał(a):

    > a widziesz różnice pomiędzy tym
    > kiedy ktoś wchodzi i wezwana policja go wyprowadza

    A dlaczego ta policja miala by go wyprowadzic? Na jakiej podstawie?

    --
    KRZYZAK