  • 21. Data: 2008-08-16 19:58:30
    Temat: Re: jak uciszyc AUTOALARM ???
    Od: ">>" <h...@t...trshsrt>

    > Po 1:
    > Nic nie daje? Nie sądze alarm to również odcięcie np: zapłonu ,pompy
    > paliwa.

    co alarm daje? Alarm, nie odciecie zaplonu czy immo. mozna z powodzeniem
    stosowac te rzeczy bez istnieia alarmu.

  • 22. Data: 2008-08-16 20:23:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:
    > Użytkownik siliana napisał:
    > [..]
    >
    > A jakie widzisz w tym bezprawie?
    > Ja widzę uprawnione działanie chroniące istotne dobro.
    > Poza tym - dla zasady - upierdliwca z takim alarmem pociągałbym po
    > sądach i wycisnął z niego kilka tysięcy zadośćuczynienia za utratę
    > nerwów i naruszenie zdrowia.

    jaaaassssnnneeee.
    A jak tam Microsoft? Kiedy sprawa?

  • 23. Data: 2008-08-16 20:25:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Niestety to Polska, gdzie nie dostanę odszkodowania za to, że przez 2
    > doby wyje alarm pod moim oknem, a mam ważny projekt do opracowywania,
    > muszę się wyspać bo przeprowadzam rano operację, muszę ... (wstaw sobie
    > dowolną czynność, wymagającą najwyższej koncentracji i wypoczynku)

    jest weekend. Spakój się i wyjedź gdzieś daleko od wyjącego alarmu.
    Jak wrócisz w poniedziałek po pracy, to pewnie już nie będzie wył.

    :)

  • 24. Data: 2008-08-16 20:26:01
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "marek" <g...@w...pl> napisał

    > Nic nie daje? Nie sądze alarm to również odcięcie np: zapłonu ,
    > pompy paliwa.

    A nie mógłby tego robić po cichu? Owszem, mógłby, nazywa się to
    immobiliser.

    > Dzwonic na Policje.

    Już pisali, że policja przyjeżdża, posłucha i zmyka bo nic więcej
    zrobić nie może. A wyjec wyje dalej.

  • 25. Data: 2008-08-16 20:35:41
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Alek wrote:
> [...]
    > immobiliser.

    > Już pisali, że policja przyjeżdża, posłucha i zmyka bo nic więcej

    Zadzwonic ponownie.

    Zadzwonic ponownmie, spidsac nazwisko i poprosci przelozonego do telefonu.

  • 26. Data: 2008-08-16 20:40:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Już pisali, że policja przyjeżdża, posłucha i zmyka bo nic więcej
    > zrobić nie może. A wyjec wyje dalej.

    To wezwać, że ktoś słucha techno w rytmie alarmu. Jak muzyka to potrafi coś
    zrobić, ale już wyjca uciszyć nie potrafi. :P

  • 27. Data: 2008-08-16 22:31:01
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    > A jakie widzisz w tym bezprawie?

    jesli ja - osoba fizyczna - zniszcze czyjs samochod - to widze w tym
    bezprawie. natomiast uwazam, ze policja/straz miejska powinny skutecznie
    zawalczyc z tym problemem, notabene nagminnym. to tak, jakby sasiadowi
    nademna pekla rura, laloby sie, a czekalabym do zakonczenia dlugiego
    weekendu.

  • 28. Data: 2008-08-16 23:54:33
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik siliana napisał:
    > jesli ja - osoba fizyczna - zniszcze czyjs samochod - to widze w tym
    > bezprawie.

    Nie, jeżeli działasz w obronie jakiegoś dobra.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 29. Data: 2008-08-17 05:15:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    basti78 napisał(a):

    > na szczęście to POLSKA a nie USA gdzie kot sąsiada sie zesra za blisko mojej
    > posesji i z tego tytułu doznałem szoku i chce miliona dolarów
    > odszkodowania.............

    Chcieć to i możesz. Pytanie jak przekonać do tego przysięgłych?

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://42.pl/u/Qtv_redbuttonday

  • 30. Data: 2008-08-17 09:18:40
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    witek napisał(a) :

    > jest weekend. Spakój się i wyjedź gdzieś daleko od wyjącego alarmu.
    > Jak wrócisz w poniedziałek po pracy, to pewnie już nie będzie wył.
    >
    > :)

    Ale ja muszę rano w niedzielę wykonać wielogodzinną operację. A
    może wróciłem z trasy i muszę po odpoczynku (?) ruszać dalej moim
    TIR-em. Nie wszyscy pracują od poniedziałku do piątku od 8 do 16.
    I nie wszyscy mają pracę, do której mogą przyjść niewyspani,
    zdekoncentrowani, z wydajnością 20% normalnej sytuacji. Tacy
    pracownicy byliby niebezpieczni. Nie tylko dla siebie. Dla innych
    także.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE