  • 11. Data: 2023-08-23 12:11:46
    Temat: Re: jak to z ksiedzem bylo
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 22 Aug 2023 19:46:44 +0200, użytkownik J.F napisał:

    > Policję wezwaA‚a plaAOEowiczka, czy plaAOEowicze.
    > Policjanci jej sA‚owa w pewnym stopniu potwierdzili, mandatem.
    > PlaAOEowiczka opisaA‚a to gdzies na FB - przynajmniej tak mi się
    wydaje.
    > Nie wolno?

    Sieczka. Prawdopodobnie powinieneś mieć w nagłówkach takie coś:

    Jacek

  • 12. Data: 2023-08-23 15:05:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.08.2023 o 07:59, Jacek pisze:

> [...]
    > do parafii. I kto wie co tam robi, ale na pewno nic dobrego mając tak
    > narąbane w głowie z seksem. Jest oczywiste że należało się odwołać w tym
    > przypadku do pozaprawnych metod kontroli społecznej. Tak jak zresztą jest
    > to przyjęte w wielu innych przypadkach, kiedy np. dziennikarze śledczy
    > gromadzą i publikują wiedzę o aferach które gdyby je pozostawić w
    > kompetencjach systemu prawa (policja-prokuratura-sąd) to by zostały
    > zmiecione pod dywan, ponieważ naruszały by interes możnych. System prawny
    > to nie wszystko by społeczeństwo dobrze działało.

    No i się odwołali. Teraz jeszcze muszą przekonać sąd, że działali w
    stanie wyższej konieczności i poświęcili życie człowieka, by ochronić
    widzów przed takimi działaniami.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 13. Data: 2023-08-23 15:55:40
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 23.08.2023 o 11:41, J.F pisze:

    > A ksiadz male dzieci uczy ... od 25 lat,

    Indoktrynuje.

    > wiec moze przyzwoicie uczy.

    Że przyzwoicie indoktrynuje?
    Im lepszy w tym fachu, to tym gorzej dla dzieci.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 14. Data: 2023-08-23 16:02:14
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > No i się odwołali. Teraz jeszcze muszą przekonać sąd, że działali w
    > stanie wyższej konieczności i poświęcili życie człowieka, by ochronić
    > widzów przed takimi działaniami.

    Poświęcili życie człowieka?
    Serio?

    Sukienkowi mają wyjebane nawet wtedy, gdy gwałcą dzieci, a ty tu
    wyjeżdżasz z poświęceniem życia?

    Ja pierdolę... Jaki śmietnik trzeba mieć w głowie żeby coś takiego napisać?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 15. Data: 2023-08-23 22:40:54
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 23.08.2023 o 15:55, Kviat pisze:

    > Indoktrynuje.

    > Że przyzwoicie indoktrynuje?
    > Im lepszy w tym fachu, to tym gorzej dla dzieci.

    A faszystą czasem nie był? Bo jakoś mi to nie wynika z twojej wypowiedzi ;)

    PD

  • 16. Data: 2023-08-23 23:34:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.08.2023 o 16:02, Kviat pisze:
    > Ja pierdolę... Jaki śmietnik trzeba mieć w głowie żeby coś takiego napisać?
    Wystarczy znać kodeks. Żeby wymyślić, ze w stanie wyższej konieczności
    ktoś spowodował śmierć, to dopiero trzeba mieć fantazję.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 17. Data: 2023-08-24 02:23:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 23.08.2023 o 11:58, J.F pisze:

    > Po samobójstwie.

    > Słuszna uwaga, ale policjaci jakos dzieci nie zauwazyli.
    > Dziwne to troche, jak na Świnoujscie w srodku wakacji.
    > Moze rodzice je odsunęli.

    > Dzieci nie powinny wiedziec, co to znaczy.
    >
    > A gdzies mi jeszcze mignęło, ze ksiadz to robił trzymając ręke w
    > kieszeni. Podobno

    > Radna z KO rozpropagowała post, a moze nawet podała imie i nazwisko
    > księdza ..

    Bardzo słusznie zrobiła.

    --
    animka

  • 18. Data: 2023-08-24 02:25:55
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > wyjeżdżasz z poświęceniem życia?
    >
    > Ja pierdolę... Jaki śmietnik trzeba mieć w głowie żeby coś takiego napisać?

    Powinni wszyscy zboczeńcy zdechnąć. Byłoby ich mniej.

    --
    animka

  • 19. Data: 2023-08-24 02:34:08
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 24.08.2023 o 02:23, Animka pisze:
> [...]

    Nie rozumiem

    --
    animka

  • 20. Data: 2023-08-24 08:59:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Wystarczy znać kodeks. Żeby wymyślić, ze w stanie wyższej konieczności
    > ktoś spowodował śmierć, to dopiero trzeba mieć fantazję.

    Przecież ty to wymyśliłeś...

    "Teraz jeszcze muszą przekonać sąd, że działali w stanie wyższej
    konieczności i poświęcili życie człowieka, by ochronić widzów przed
    takimi działaniami."

    Znowu nie napisałeś tego co napisałeś?

    Czyli że co? Jak ktoś nagłaśnia przestępstwa seksualne sukienkowych, to
    popełnia przestępstwo i musi się tłumaczyć przed sądem, bo w stanie
    wyższej konieczności może w ten sposób poświęcić życie człowieka?
    Czyli to nie sukienkowy popełniający seksualne przestępstwa jest winny,
    tylko ten, który to nagłaśnia, tak? Bo przecież przestępca seksualny
    może popełnić samobójstwo?
    Więc jak popełni samobójstwo, to znaczy, że nagłaśniający poświęcił
    życie człowieka...

    Ręce kurwa opadają.

    Twierdzisz, że dziennikarze, którzy nagłaśniają afery i kradzieże
    popełniane przez polityków, to każdy taki dziennikarz powinien stanąć
    przed sądem i się sądowi tłumaczyć, że POTENCJALNIE poświęcił życie tego
    polityka w stanie wyższej konieczności, bo BYĆ MOŻE ten polityk popełni
    samobójstwo?
    Czy może, jak nie popełni samobójstwa, to nie ma poświęcenia życia w
    stanie konieczności i nie trzeba się przed sądem tłumaczyć?
    Skąd ktoś ma wiedzieć, czy przestępca popełni samobójstwo, czy nie popełni?

    Więc konsekwentnie, zgodnie z tym co piszesz, w ogóle nie wolno
    nagłaśniać niczego takiego, żadnych przestępstw i afer, bo przecież
    nigdy nie wiadomo, czy przestępca popełni samobójstwo, czy nie popełni.
    Więc ci, którzy np. nagłośnili sprawę znęcania się nad dziećmi przez
    (tzw. siostrę) Bernadettę, to po prostu mieli szczęście, że ta cała
    Bernadetta nie popełniła samobójstwa, bo inaczej za nagłośnienie jej
    przestępstw musieliby się tłumaczyć przed sądem, tak?
    Skaranieboskie z tymi złymi pismakami.

    Pamiętasz jeszcze ten moment po założeniu munduru, po którym całkowicie
    wyłączyłeś myślenie?
    Co poszło nie tak?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr