  • 1. Data: 2002-05-21 14:01:03
    Temat: jak to możliwe...?
    Od: "MAX" <m...@m...com.pl>

    jak to możliwe, że człowiek którego szukam, a przy okazji szuka Policja jest
    już za granicą i nieźle się bawi? jest mi winien trochę pieniędzy a na
    policji dowiedziałem się, że chętnie by dowiedzieli się gdzie on przebywa.
    Chyba taki ktoś ma odrazu przekreślony wyjazd z kraju? a zresztą czy
    możliwe, żeby nawet przekroczył granicę? Mojego kumpla zatrzymali jak miał
    nieuregulowane wojsko a takiego przestępczyka puszczają przez granicę?

    jak ktoś wie o co tu chodzi to podpowiedzcie mi bo nic nie kumam z tej
    sprawy.

    pozdr

    MaX

  • 2. Data: 2002-05-21 16:24:08
    Temat: Re: jak to możliwe...?
    Od: Nid <n...@p...net.pl>

    Nie wiesz? To bezsilnosc polskiego prawa!

  • 3. Data: 2002-05-21 17:47:57
    Od: g...@a...eu.org (Gerard)

    MAX napisał(a):
    > jak ktoś wie o co tu chodzi to podpowiedzcie mi bo nic nie kumam z tej
    > sprawy.

    Widzę, że zakładasz, że każdy przy przejściu przez granicę jest
    dokładnie kontrolowany. Praktycznie nieraz można swobodnie przejść
    nawet nie wyciągając paszportu z kieszeni, albo tylko pokazując
    go z daleka. Przy większym ruchu na przejściu celnicy nie sprawdzają
    każdej przechodzącej osoby w bazie danych - co najwyżej wyrywkowo.

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 4. Data: 2002-05-22 17:49:09
    Od: "rob" <r...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Nid" <n...@p...net.pl> napisal w wiadomosci
    > Nie wiesz? To bezsilnosc polskiego prawa!
    Raczej bezsilnosc twojego umyslu.
    Zaciagnalem kredyt na kupno samochodu (splace za kilka lat). Uwazasz, ze
    przez ten czas nie moge wyjechac za granice? Makabra. Pomijam fakt, ze takie
    odpowiedzi tylko zasmiecaja grupe.

    Rob

  • 5. Data: 2002-05-22 20:22:05
    Od: Nid <n...@p...net.pl>