  • 1. Data: 2004-03-18 14:46:27
    Temat: jak to jest z moim urlopem - pracuje od pazdziernika 2003
    Od: Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl>

    Witam, staralem sie znalesc cos w internecie i nawet mi sie udalo -
    http://www.prawo-pracy.pl/?l=artykuly&id_artykulu=8 tylko ze nic z tego nie
    rozumiem. Tekst jest jak dla mnie (nie prawnika) napisany zbyt trudnym
    jezykiem :( Skonczylem studia we wrzesniu 2003 i od pazdziernika 2003
    pracuje na etacie (jest to moja pierwsza praca). Jak to jest z moim urlopem
    borac pod uwage nowelizacje kodeksu pracy? Czy dopoki nie uzyskam prawa do
    pelnego urlopu, to jestem na starych zasadach czy od 1 stycznia na nowych?

    --- Solos ------------
    --- GG 3115539 ---
    -----------------------

  • 2. Data: 2004-03-18 18:31:58
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    jestes na starych zasadach.. tzn pierwszy urlop po pol roku a nie jak od
    1.1.04 po miesiacu

    pozdr

  • 3. Data: 2004-03-18 19:14:31
    Od: Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl>

    Byl 18 marzec 2004, kiedy to na grupę pl.soc.prawo, Lookasik wysłał(a)
    następującą wiadomość:

    > jestes na starych zasadach.. tzn pierwszy urlop po pol roku a nie jak od
    > 1.1.04 po miesiacu

    a kolejny? po kolejnych 6 miesiacach?

    --- Solos ------------
    --- GG 3115539 ---
    -----------------------

  • 4. Data: 2004-03-18 20:30:14
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Solos" <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:c3csep$be3$1@inews.gazeta.pl...
    (...)
    > a kolejny? po kolejnych 6 miesiacach?

    Tak, 10 dni po 6 miesiącach, a następne 10 dni po kolejnych 6
    miesiącach.
    Od 1 stycznia 2005 r. 20 dni urlopu wypoczynkowego.

    Pozdrawiam

    wa