  • 1. Data: 2004-03-18 14:16:02
    Temat: wygrana czy przegrana ?
    Od: "Wheelman" <w...@p...onet.pl>

    witam :)

    Chce wystapic do sadu z powodztwem cywilnym wobec TU. Chodzi oczywiscie o
    polise posagowa. Polisy sa 3 i po wyliczeniu ich przezemnie kwota wyniosla
    dajmy na to X. NA ta sume skaldaja sie 3 kwoty z odrebnych polis (dajmy
    w,z,y). Czy jesli sad uzna mi kwote w (wyliczona przemnie) a nie uzna z i y
    (tzn. wyliczy po swojemu) to czy ponosze koszta procesu i adwokata strony
    przeciwnej ? Jesli sad uzna tylko czesc mojego powodztwa to sprawa jest
    wygrana czy przegrana przezemnie ?

    w...@g...pl gg:4331408
    Black Milk

  • 2. Data: 2004-03-19 06:07:17
    Temat: Re: wygrana czy przegrana ?
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@f...id.pl_a.to.usun>

    Kiedyś tam (Thu, 18 Mar 2004 o 15:16 GMT) Wheelman oznajmił/a
    (chyba świadomie):

> [...]
    > (tzn. wyliczy po swojemu) to czy ponosze koszta procesu i adwokata strony
    > przeciwnej ? Jesli sad uzna tylko czesc mojego powodztwa to sprawa jest

    i jedno i drugie. Koszty zostaną prawdopodobnie rozłożone na strony.

    Pozdrawiam
    Marcin