  • 1. Data: 2004-03-25 08:25:44
    Temat: jak szybko rozwód????
    Od: "gsrw005" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam dwa pytania:
    1. Ile może trwać rozwód ( 1 sprawa, 2 sprawy może więcej - ewentualnie czas )
    jeżeli:
    - podział majątku nastąpił już u notariusza
    - nie chcemy ożekać winy żadnej ze stron
    - nie ma dzieci
    - poprostu chcemy się rozwieść

    2. W jaki sposób najszybciej to załatwić??

    Dziękuję za odpowiedzi
    pozdrawiam
    Karol

  • 2. Data: 2004-03-25 09:47:06
    Temat: Re: jak szybko rozwód????
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    gsrw005 wrote:

> [...]
    > - nie ma dzieci
    > - poprostu chcemy się rozwieść
    >
    > 2. W jaki sposób najszybciej to załatwić??

    Wlasnie taki.

    Napisac o orzeczenie rozwodu bez orzekania o winie,
    ze nastapil rozklad pozycia zupelny i trwaly,
    nie ma dzieci wiec nie ucierpia...

    i po drugiej sprawie macie rozwod...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-03-25 11:24:05
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Thu, 25 Mar 2004 10:47:06 +0100, na pl.soc.prawo, bosz napisal(a):

    > i po drugiej sprawie macie rozwod...

    Tyle że po pierwszej, ugodowej, będzie spora przerwa - nie liczyłbym na
    krótszą niż pół roku. Po znajomości trzy miesiące.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 4. Data: 2004-03-25 11:37:04
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Thu, 25 Mar 2004 12:40:25 +0100, na pl.soc.prawo, bosz napisal(a):

    > Pol roku jak na rozwod to przeciez szybko...

    W naszych realiach ...... fakt. Ale sa kraje gdzie zalatwia sie to omal od
    reki.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 5. Data: 2004-03-25 11:40:25
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

  • 6. Data: 2004-03-25 11:54:09
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Kyniu wrote:

    > W naszych realiach ...... fakt. Ale sa kraje gdzie zalatwia sie to omal od
    > reki.
    >
    > Kyniu

    Kazda przesada jest niezdrowa.
    Po co slub, skoro rozwod mozna dostac od reki.. wlasciwie nic ne wart
    papier.

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-03-25 11:54:24
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Thu, 25 Mar 2004 12:54:09 +0100, na pl.soc.prawo, bosz napisal(a):

    > Po co slub, skoro rozwod mozna dostac od reki.. wlasciwie nic ne wart
    > papier.

    No coz. Wchodzimy na delikatny grunt ale z mojego punktu widzenia tak
    wlasnie jest ...... to tylko papier ktory nie gwarantuje ze uczucie nie
    wygasnie albo nie przejdzie na inna osobe. To raczej forma umowy
    gwarantujacej rowne prawa stronom i zabezpieczajace przede wszystkim
    kobiete (gdyz to ona zazwyczaj jest to slabsza i wymagajaca ochrony strona)
    gdy maz ma zamiar zamienic ja na mlodsza/ladniejsza/....

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 8. Data: 2004-03-25 12:09:26
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Thu, 25 Mar 2004 13:09:35 +0100, na pl.soc.prawo, bosz napisal(a):

    > No widzi Pan..

    Na grupach nie ma Panow i Pan. Sa koledzy i kolezanki.

    > A co to za "zabezpieczenie" ktore mozna "wypowiedziec" z dnia na dzien?

    Rzecz w tym ze jego sie nie da wypowiedziec w pelnym tego slowa znaczeniu.
    Do uregulowania pozostaje kwestia podzialu majatku, obowiazek alimentacyjny
    na malzonka pozostajacego bez srodkow do zycia (bo np. maz pracowal a zona
    prowadzila dom), i tak dalej. Ta umowa ma swoje dalsze konsekwencje.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 9. Data: 2004-03-25 12:09:35
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Kyniu wrote:

    > No coz. Wchodzimy na delikatny grunt ale z mojego punktu widzenia tak
    > wlasnie jest ...... to tylko papier ktory nie gwarantuje ze uczucie nie
    > wygasnie albo nie przejdzie na inna osobe.

    Oczywiscie nie jest..

  • 10. Data: 2004-03-25 12:25:45
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Kyniu wrote:

    > Na grupach nie ma Panow i Pan. Sa koledzy i kolezanki.

    Sa..zapewniam kolege ze sa..

    Pozdrowienia

    Boguslaw