  • 1. Data: 2004-03-25 07:36:39
    Temat: Potrzebuje pomocy w napisaniu pozwu do sadu
    Od: "beztrabek" <b...@w...pl>

    Witam

    Mam taki problem:

    W 2000 roku pożyczyłem xxxx zł osobie prywatnej. Niestety mam problem ze
    ściągnięciem tych pieniążków. Mam umowę podpisaną oczywiście przez tę osobę.
    Rok temu wysłałem już jedno wezwanie do zapłaty, ale nie pomogło.
    Teraz chciałbym wysłać drugie i jednocześnie kopię pozwu, jeżeli wezwanie by
    nie dało skutku to wtedy złożył bym pozew w sądzie. (tak mi podpowiedziano,
    że najlepiej by było to załatwić, ja nie mam pojęcia)

    Czy ktoś mógłby pomóc mi napisać taki pozew??
    Może można znaleźć gdzieś w sieci jakieś szablony??

    l...@p...fm

    Pozdr.
    Artur

  • 2. Data: 2004-03-25 17:37:31
    Temat: Re: Potrzebuje pomocy w napisaniu pozwu do sadu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "beztrabek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Czy ktoś mógłby pomóc mi napisać taki pozew??
    > Może można znaleźć gdzieś w sieci jakieś szablony??

    Na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości znajdziesz druk. Wypełnienie jego
    nie powinno sprawić trudności.

  • 3. Data: 2004-03-26 21:30:44
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "beztrabek" napisał w wiadomości :

> [...]
    >
    > Czy ktoś mógłby pomóc mi napisać taki pozew??
    > Może można znaleźć gdzieś w sieci jakieś szablony??

    Jesli kwota ktora pozyczyles nie jest wieksza niz 5000 zl to wystarczy
    ze wypelnisz gotowy formularz pozwu. Jest on na stronie:
    Link - Pozew - formularz "P"

    http://www.ms.gov.pl/formularze/formularze_cywilne.s
    html

    a tu jest bezposrednio link do pliku worda:

    http://www.ms.gov.pl/formularze/form1_p.doc

    Sciagnac... wypelnic ..... wydrukowac....

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-

  • 4. Data: 2004-03-27 08:37:50
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "treneros" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > a tu jest bezposrednio link do pliku worda:
    >
    > http://www.ms.gov.pl/formularze/form1_p.doc
    >
    > Sciagnac... wypelnic ..... wydrukowac....

    Dokladnie tak. Wnies do sadu o nakaz zaplaty. Do pozwu musisz dolaczyc ta
    umowe pozyczki, albo w oryginale (odradzam, bo moze zginac) albo w odpisie
    poswiadczonym notarialnie. Proste jak konstrukcja cepa:-)

    --
    pozdrawiam:-) Marek